הצטרפה לכולנו: ראש העיר ערד; היורש: נציג החרדים

מצטרפת חדשה לרשימתו של משה כחלון: ראש עיריית ערד טלי פלסקוב • תמוקם במקום השישי • אלי אללוף הוקפץ למקום השלישי • ממלא המקום בעירייה: משה קווס, סגן ומ"מ ראש העיר, חובש כיפה סרוגה, המייצג גם את גור
יוני גרין
ט' שבט התשע"ה / 29.01.2015 15:37

ראש עיריית ערד טלי פלסקוב מצטרפת למפלגת כולנו של משה כחלון: לוסקוב, ילידת מולדובה, עלתה לארץ ב-1991 ומאז מתגוררת בערד.

היא תמוקם במקום השישי.

אלי אללוף שמוקם בתחילה במקום השישי הוקפץ למקום השלישי, במקומה של העיתונאית צגה מלקו, שמועמדותה נפסלה על ידי יו”ר ועדת הבחירות המרכזית.

פלסקוב החלה את דרכה הפוליטית כחברה במועצת העיר ערד בשנת 2003, ובשנת 2010, לאחר כהונת וועדה קרואה בעיר, נבחרה לראשות מועצת העיר, מטעם ישראל ביתנו, ועשתה היסטוריה כשהפכה להיות האישה הראשונה יוצאת ברית המועצות שנבחרה לראשות עירייה בישראל.

היא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה והוראה מהאוניברסיטה הפדגוגית בלץ, מתגוררת בערד, נשואה ואימא לשניים.

משה כחלון יו”ר מפלגת כולנו אמר עם הצטרפותה: “אני שמח על הצטרפותה של פלוסקוב, מנהיגה אמיצה שאני משוכנע שתעזור לנו לקדם את הרפורמות הכלכליות חברתיות שאנו מקדמים, כפי שפעלה רבות למען תושבי ערד וקידמה את העיר. טלי מכירה את המצוקות והבעיות האמיתיות של השכבות החלשות ושנינו הצטרפנו מאותן הסיבות לעשייה הציבורית”.

פלוסקוב אמרה: “אני שמחה וגאה להצטרף למשפחת “כולנו”. הנושאים שמפלגת כולנו חרטה על דגלה עונים לאתגרים עימם אנו מתמודדים בפריפריה ובהם טיפלתי בעיריית ערד. אני מאמינה שאוכל, יחד עם כולנו, להשפיע ולשנות במדינה כדי שכל אחת ואחד מהאזרחים בישראל יוכלו לחיות כאן בכבוד”.

מי שימלא את מקומה בעירייה הוא משה קווס סגן ומ”מ ראש העיר, חובש כיפה סרוגה, המייצג גם את חסידות גור.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות