עו”ד ללום לא מתייאש: דורש את כל המסמכים שהוגשו לוועדת ‘יקיר העיר’

לאחר שבית המשפט לא קיבל את עתירתו, ממשיך עו"ד יואב ללום לעשות כל מאמץ כדי לסכל את הענקת אות 'יקיר ירושלים' למנהל הסמינר החדש • "אבקש לדעת האם ה"דיון" וההחלטה שהתקבלה - נתקבלה בדיון על פה בהשתתפות כל הנוכחים שחתומים עליה או שמא נעשתה בדרך אחרת"
יוני גרין
ח' שבט התשע"ה / 28.01.2015 15:55

 לאחר שבית המשפט לא קיבל את עתירתו, ממשיך עו”ד יואב ללום לעשות כל מאמץ כדי לסכל את הענקת אות ‘יקיר ירושלים’ למנהל הסמינר החדש, הרב ישעיהו ליברמן, מאחר ולטענתו הפלה תלמידות ספרדיות.

במכתב ששיגר היום לראש העירייה, ניר ברקת, לשופט בדימוס יעקב טירקל יו”ר וועדת ‘יקיר העיר’, ולחברי הוועדה, הוא כותב את הדברים הבאים:

  1. בהמשך לשלוש פניותיי אליכם מהימים 27.1.15 ו- 26.1.15 ועקב דחיית העתירה שהוגשה על ידינו אתמול ומכוח עקרונות היסוד של חופש המידע, אבקש לקבל את העתק הבקשה שהוגשה לוועדה (ככל והנכם סבורים שזהות מגישי הבקשה צריכה להיות חסויה ניתן למחוק את פטרי מגיש הבקשה, אך אבקש את הסיבה לחיסיון זה), כפי שהוגשה להענקת העיטור לרב ליברמן. את פירוט כל המסמכים  – פסקי דין ונתונים – שהיו לפני חברי הוועדה לפני שקיבלו את החלטתם לבחור ברב ליברמן כמי שראוי לקבל את העיטור וכן את הנימוקים המפורטים והמסמכים שתומכים בהחלטתכם…
  2. כמו כן אבקש לדעת האם ה”דיון” וההחלטה שהתקבלה… נתקבלה בדיון על פה בהשתתפות כל הנוכחים שחתומים עליה או שמא נעשתה בדרך אחרת, ואם כן באיזו דרך בדיוק. אכיר לכם תודה אם תעבירו לידי את העתק הקטעים בפרוטוקולי שתי הישיבות (גם תוך מחיקת שמות הדוברים) המתייחסים למועמדותו של הרב ליברמן.
  3. למותר להכביר מילים בשבח השקיפות בעניין זה ,או להוסיף דברים בעניין ‘המטהר הטוב ביותר’…

עו”ד ללום מבקש את היענותם במוקדם האפשרי, זאת עקב העובדה שנשקלת האפשרות להגיש עתירה מנהלית בנושא.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעניין מה גברת בר שלום אמרה על זה
    28/01/2015 22:33
    אני:)
  1. בישיבה המכריעה.

  2. ללום, אתה מפסיד את הקהל שלך
    30/01/2015 12:00
    צ.
  3. אתה מצטייר כעקשן רודף. ואם לא שמת לב, “אלוקים יבקש את נרדף”. אתה מפסיד את המטרה שלך בידיים. “אפילו הוא צדיק רודף רשע”. ואני לא בטוחה שאתה הצדיק והוא הרשע.