נפתלי בנט סותם פיות של גולשים? “מוחק תגובות נגד אלי אוחנה”

מאז הודעת בנט על השריון של אלי אוחנה, הרשתות החברתיות סוערות • גולשים טוענים כי בנט מוחק תגובות מחאה בדף הפייסבוק שלו, שזכו ל'לייקים' רבים • "בשבילי סתימת הפיות הזו היא ynet אחד יותר מידי"
אריה ריבקינד
ז' שבט התשע"ה / 27.01.2015 15:17

בועטים בו: מתקפה ברשתות החברתיות נגד החלטתו של נפתלי בנט לשריין מקום לכדורגלן העבר אלי אוחנה ברשימת הבית היהודי.

בסטטוס ‘קבלת הפנים לאוחנה קרא בנט “לאחיי בציונות הדתית” להכיל את ה”שוני מה’תבנית’ הרגילה. אם אנחנו באמת מתכוונים לפתוח את הבית לכל עם ישראל, זהו מבחננו האמיתי. החכמה אינה לדבר על ‘לחבר את עם ישראל, את האנשים שעושים קידוש ואחר-כך צופים בכדורגל’, אלא לעשות זאת בפועל”, כתב.

אלא שנראה כי תומכי המפלגה לא ממש התרשמו. גם יהודית שילת ושרה אליאש, שתי המועמדות שנדחקו החוצה בגלל השריון, תקפו את ההחלטה.

דף הפייסבוק של בנט הוצף בתגובות המביעות הפתעה, ליגלוג, אכזבה וזעם.

“דרמה!!! יובל המבולבל דחה הצעה להצטרף לבית היהודי בטענה שהיו״ר של המפלגה יותר מבולבל ממנו!”, כתב הגולש יואב אוחיון.

גולש אחר, אלי ניומן, בעט בבנט: “אין ספק. בנט הצליח להביא את אחד מהוגי הדעות הדגולים והמבריקים שקמו כאן. חששתי שיביא דמות רדודה כמו פרופ׳ אומן או עדה יונת…”

אלא שכעת גולשים מתלוננים על כך שמדף הפייסבוק של בנט נמחקו והועלמו תגובות שמחו על הצטרפות אוחנה – תגובות אשר זכו למספר רב של תגובות ו’לייקים’.

הגולשת אפרת כהן כתבה: “הובא לידיעתי ואני מרגישה צורך להביא לידיעתכם – מתבצע כאן מהלך שיטתי של מחיקת תגובות שמתנגדות למהלך. מדובר בתגובות מנומקות, עם טיעונים כבדי משקל, שצברו כמות גדולה של לייקים.

“אני לא יודעת מה איתכם, בשבילי סתימת הפיות הזו היא ynet אחד יותר מידי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות