הפתעה בגור: האדמו”ר המריא הלילה למסע בארצות הברית

האדמו"ר מגור המריא הלילה לביקור בן שבועיים בארצות הברית • יחזק את קהילות גור ויקבל קהל • אל האדמו"ר מתלווים בנו הרה"צ רבי נחמיה אלתר, יונתן בורנשטיין, ומשמשיו שמואל ברוך לנדאו ולייבי פזנציבסקי • בחסידות מספרים: ביום שישי דיברו מקורבים עם האדמו"ר על מנוחה ביישוב בית חלקיה - ובתגובה שאל: "למה לא לאמריקה?"
יוני גרין
ד' שבט התשע"ה / 24.01.2015 19:28

האדמו”ר מגור יצא הלילה (מוצאי שבת) בטיסת אל על משדה התעופה על שם בן גוריון לביקור בארצות הברית. האדמו”ר ישהה במקום  במשך שבועיים, ולפי התכנית ייצא אחר-כך לשבועיים נוספים באירופה.

לפי שעה מטרת הנסיעה אינה ברורה. גורמים בחסידות גור מעריכים כי הנסיעה נועדה לביקור חיזוק של חסידי גור המתגוררים בארה”ב. בין היתר יקבל האדמו”ר קהל ויסייר במוסדות גור.

אל האדמו”ר מתלווים בנו הרה”צ רבי נחמיה אלתר ומשמשיו שמואל ברוך לנדאו ולייבי פזנציבסקי. אל המסע הצטרף גם יונתן בורנשטיין, יו”ר ‘איחוד מוסדות גור’ בארץ הקודש.

ההפתעה בחסידות על ההודעה הפתאומית של המסע גדולה במיוחד, שכן מדובר במקרה נדיר בו האדמו”ר יוצא לנסיעה ממושכת, ללא הודעה מוקדמת. 

חסידים מספרים כי ביום שישי האחרון דיברו עם האדמו”ר שייצא למנוחה ביישוב בית חלקיה – ובתגובה שאל הרבי: “למה לא לאמריקה? אני כבר הרבה זמן מעוניין לנסוע לשם”.

המקורבים הבינו כי האדמו”ר מתכוון לנסיעה מיידית, וארגנו אותה במהירות.

האדמו”ר מגור לא ביקר בארה”ב כבר זמן רב. הוא היה אמור לצאת לפני כשנה וחצי למסע של חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל לארה”ב – מסע שבוטל ברגע האחרון.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות