עונג שבת: 150 נגידים בוועידת ‘בני היכלא’ של צאנז • גלריה

פאנל, קשבת זיץ', הופעות ו'יריד שבת' • זה מה שקרה בועידה השנתית 'בני היכלא' לתומכי היכלי התורה והחסד של חסידי צאנז במלון 'באלי' בטבריה
אלי שורץ • צילום: משה גולדשטיין
כ"ט טבת התשע"ה / 20.01.2015 16:51

זו השנה השלישית בה נערכת הועידה השנתית ושבת קודש ‘בני היכלא’ לתומכי היכלי התורה והחסד דחסידי צאנז. למעלה מ-150 תומכים ונגידים התכנסו במלון ‘באלי’ בטבריה, שם התקבלו התורמים באירוח מלכותי ובהפקה מושקעת.

כבר בצהרי יום חמישי התכנסו האורחים לקבלת פנים, לאחריה נערך פאנל על ‘התקשורת ותפקידה במערכת הבחירות’, בהשתתפות פרשנים ואנשי פרסום, בהנחייתו של מנכ”ל ‘זמן’ חיים קליגר.

בשעות הערב החל ה’שבת זיץ’ המיוחד שנמשך שעות ארוכות אל תוך הלילה, אותו ניהלו אמני הרגש והנשמה, בעלי המנגנים דודי קאליש, ארלה סאמעט, ילד הפלא ארי רייך ומקהלת ‘מלכות’, בשילוב עם כליזמר.

בבוקר יום השישי נשא דברים בפני האורחים הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק, כשלאחר מכן השתתפו האורחים ב’יריד השבת’ בו הוצעו להם מיטב מאכלי ומצרכי השבת, מתנות לילדים ועוד.

את השבת המיוחדת עברו התורמים בנעימים בהנחייתו של  ישראל שטרן מלונדון, ובהשתתפותם של דודי קאליש,  יענקי דסקל, מוטי שטיינמץ ומקהלת ‘מלכות’, בהרכב מיוחד בניצוחו של  פנחס ביכלר – שהנעימו את מהלך השבת.

כמו כן השתתף ונשא דברים בן  האדמו”ר מצאנז, הגאון רבי יוסף משה דב הלברשטאם, ראש רשת ישיבות צאנז שהביא את ברכת אביו האדמו”ר למעמד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות