מתחמם: ח”כ משה גפני מ’דגל’ ניחם את משפחת אשכנזי בכפר חב”ד

יממה לאחר פרסום הכתבה ב'יתד נאמן', בהוראת הגראי"ל שטיינמן, על רבו של כפר חב"ד הגאון הגרמ"ש אשכנזי זצ"ל, הגיע היום ח"כ משה גפני לנחם את המרא דאתרא החדש של כפר חב"ד • גם דרעי הגיע
נחמן גור
כ"ה טבת התשע"ה / 16.01.2015 15:43

התחממות נוספת ביחסים בין דגל התורה לחסידות חב”ד: יממה אחרי הכתבה שפורסמה אתמול בעיתון ‘יתד נאמן’, בהוראתו של הגראי”ל שטיינמן, על רבו של כפר-חב”ד, הגאון רבי מרדכי-שמואל אשכנזי זצ”ל, שנפטר ביום רביעי באופן פיתאומי בדרכו אל קבר אביו בבית העלמין בטבריה, הגיע היום (שישי) ח”כ משה גפני לכפר חב”ד, כדי לנחם את משפחת אשכנזי היושבת ‘שבעה’.

גפני הגיע אל אוהל האבלים כשהוא מלווה ביו”ר ועד הכפר, בנימין ליפשיץ, וניחם את המרא דאתרא החדש, הרב מאיר אשכנזי ואת אחיו. הוא התקבל בחמימות רבה.

גם יו”ר ש”ס, אריה דרעי, הגיע היום אל אוהל האבלים בבית משפחת אשכנזי. הוא שוחח עם המרא דאתרא וסיפר על היכרותו עם אביו זצ”ל.

לקראת הבחירות קיימת בחב”ד הסתייגות מהצבעה לרשימת יהדות התורה, וזאת משום החשש כי גפני יוביל לתמיכה בממשלת שמאל בראשות ח”כ בוז’י הרצוג.

במהלך פאנל שהתקיים בוועידת הת”תים השבוע, בהשתתפות אריה דרעי ויעקב ליצמן, התייחס גפני לחששות והבהיר: “המפלגה החרדית שהלכה תמיד עם הליכוד היא רק דגל התורה. אנחנו נעשה מה שטוב לעולם התורה”.

משה גפני מנחם אצל הרב אשכנזי

משה גפני מנחם אצל הרב אשכנזי

דרעי בכפר חב"ד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות