אייכלר: ההגמוניה האנטי-חרדית מדירה את החרדים מכל משרה ותפקיד

אייכלר תוקף את יש עתיד ונזכר בפרעה: "אנשי לפיד ומשתפיה"ם, חשים את עליית מספר החרדים הצפויה בעשורים הבאים ואת הירידה של ההגמוניה החילונית האנטי חרדית. לכן הם פועלים בשיטת 'הבה נתחכמה לו פן ירבה'"
נחמן גור
כ"ג טבת התשע"ה / 14.01.2015 18:34

חבר הכנסת ישראל אייכלר טוען כי תכנית ‘נבחרת הדירקטורים’ בחברות הממשלתיות נועדה למנוע מהציבור החרדי להשתלב במערכות השלטון. לדבריו, חברות ותאגידים ממשלתיים מתמנים דירקטורים, נציגי ציבור ונציגי משרדי הממשלה והרשויות השונות. אך ‘תנאי הסף’ פוסלים מראש את רוב הציבור שאינו בעל תאר שני ומעלה.

בעיקר, טוען אייכלר, הם מדירים את הציבור החרדי בעל ההשכלה התורנית.

“אין דבר שמפחיד את ההגמוניה האנטי חרדית, מן הדמוקרטיה. הם חוששים ‘פן ירבה’ הציבור המחונך על ברכי התורה ואינו נמנה על התרבות הרעה שלהם. לכן הם קובעים בימים אלה מראש ‘נבחרת דירקטורים’ אקדמית, כדי ששום ממשלה ועירייה לא יוכלו למנות אנשים שאינם מאנשי ‘הנבחרת’ לעשרים השנים הבאות.

“אנשי לפיד ומשתפיה”ם, חשים את עליית מספר החרדים הצפויה בעשורים הבאים ואת הירידה של ההגמוניה החילונית האנטי חרדית. לכן הם פועלים בשיטת ‘הבה נתחכמה לו פן ירבה'”, מזהיר אייכלר.

“בפרסום ‘התמים’ הם מסתירים את המזימה. אבל חובת הציבור לדעת, כי הקמת ‘הנבחרת’ חוסמת מראש את כל מנגנוני השלטון, מפני השפעת ציבור משלם המיסים החרדי. התנהלות הממשלה וזרועותיה, לא יצטרכו להתחשב בציבור החרדי ובצרכיו. בכך הם משלימים את ‘המהפכה המשפטית’ הבלתי חוקית ומעבירים את כל כובד המשקל השלטוני לידי מערכות המשפט הדיקטטורי ומעצימים את פקידי השלטון הקיים גם בחברות הממשלתיות”.

אייכלר מזכיר, כי מזה שנים שנציגי הציבור החרדי זועקים נגד העוול שבהצבת ‘תנאי הסף’ של ‘תארים אקדמאים’ לכל דבר וענין הקובע את חיי האזרח.

“הם משליטים פקידים בלתי נבחרים ולא יעילים, לשלוט בחיינו. כולם מתפרנסים ממיסיהם של אזרחי המדינה. ‘נבחרת הדירקטורים’ חסומה מפני אוכלוסיות שאינם נמנים על האליטה החילונית, לפי ‘תנאי הסף’ המתוכננים.

“בראש רשימת המודרים מכל משרה ותפקיד, הם בני הציבור החרדי המחונך על ברכי התורה ולא על ברכי התרבות הרעה”, אומר אייכלר.

ח”כ אייכלר כבר התריע בוועדות הכנסת נגד מזימת ‘נבחרת הדירקטורים’.

“מבחירות לבחירות גובר חששם מפני ‘הסכנה הדמוגרפית’ של הילודה החרדית. לכן הם מנסים להבטיח את שלטונם, גם לימים בהם הם יהפכו למיעוט קטן. במקום הדמוקרטיה המחייבת ייצוג הולם לכלל האזרחים, הם מנציחים את שליטתם על חיי המדינה, לעשורים הבאים.

בפרסום הרשמי של התכנית נאמר: “במסגרת המהפכה שמובילה רשות החברות הממשלתיות, להפיכתן של החברות הממשלתיות ליעילות, רווחיות, שקופות ונגישות, נמשכת הרפורמה בשיטת גיוס הדירקטורים לחברות.

“הנכם מוזמנים להגיש מועמדותכם, לנבחרת הדירקטורים האיכותית של מדינת ישראל. הגשת מועמדות הינה באמצעות שאלון להגשת מועמדות שלהלן ותתאפשר עד ליום 25 בינואר 2015.

“לפני מילוי השאלון, נא לעיין בתשומת לב בנוהל הליך האיתור המצ”ב ובהנחיות למילוי השאלון המצורפות בשאלון להגשת מועמדות. עד כאן לשונם המגלה טפח ומכסה טפחיים להונאת הציבור”.

ח”כ אייכלר מפנה את תשומת לב הציבור, להביע התנגדות נחרצת בכל מקום בעל השפעה מפני עצם קביעת ‘נבחרת דירקטורים’ המשתלטת על הנהלות החברות הממשלתיות, רק מן המאגר של כמה אלפי האנשים וכך לקבוע מראש מי ישלוט ומי יודר.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שידאג לצרכים החרדים באמת כיוקר המחיה של ה
    14/01/2015 20:52
    אברהם
  1. האם כובע חסידי צריך לעלות סכום כזה גבוה ? וכמה צריך לעלות חליפה? הרי זה זועק לשמים…. איפה אתם חברי הכנסת החרדים? איפה אתם ציבור הבוחרים שלנו ?
    תדרשו בדק הבית פנימי!

  2. הכי מעצבן לראות חרדי שדואג לדמוקרטיה... אעלק
    01/02/2015 13:03
    שוניקט
  3. אייכלר טול קורה