בתו בת ה-16 של ח”כ איתן כבל הצילה את אחותה הפעוטה

יוני גרין
|
כ' טבת התשע"ה / 11.01.2015 11:34
שירה כבל בת השנתיים, בתו של יו”ר סיעת העבודה, איבדה את ההכרה, החלה לפרפר והפסיקה לנשום • אחותה מאיה בת ה-16 שבדיוק סיימה קורס החייאה בבית הספר הצילה את חייה

ח”כ איתן כבל, יו”ר סיעת העבודה, הפסיק את הפעילות הפוליטית שלו ביום רביעי האחרון. הסיבה: שירה כבל, בתו בת השנתיים, איבדה את ההכרה, החלה לפרפר והפסיקה לנשום.

אחותה הבכורה, מאיה בת ה-16, לא איבדה את העשתונות, ביצעה החייאה באחותה הקטנה – ובכך הצילה את חייה.

“הכל קרה מאוד מהר, עד ששירה הפסיקה לנשום”, סיפר אחד ממקורביו של ח”כ כבל ל”ידיעות אחרונות’. “המזל הגדול היה שהבת הבכורה מאיה בדיוק סיימה קורס החייאה בבית־הספר. היא התחילה לטפל בשירה כדי להציל את חייה, ובמקביל הוזעקה ניידת טיפול נמרץ שפינתה את שירה  לבית־החולים שניידר בפתח־תקווה”.

מקורבי המשפחה סיפרו לעיתון, כי הרופאים עדיין לא יודעים מה גרם לפעוטה לאבד את ההכרה, ואחת ההערכות היא שלקתה בדיזנטריה. שירה עדיין מתאוששת ומאושפזת בבית־החולים לצורך טיפול ומעקב.

בשבוע שעבר פרסמו עוזריו של ח”כ כבל הודעה בעמוד הפייסבוק שלו: “אהלן, כאן הצוות של איתן, שלא נמצא איתנו היום. את הסופ”ש הזה הוא מעביר ליד מיטתה של שירה המתוקה שהובהלה לבית־החולים”.

יו”ר העבודה ח”כ יצחק הרצוג, שלח איחולי החלמה לבתו של כבל וכתב בפייסבוק ביום שישי: “בערב שבת הזה כולנו מייחלים להחלמתה המהירה של שירה. איתן הוא כמו משפחה בשבילי. הוא חברי הקרוב ושותפי לדרך, ולכן אני מרשה לעצמי להעלות את הסטטוס הזה. כבר יומיים שהוא אינו עוסק בקמפיין הבחירות שלו ונמצא כל העת ליד מיטתה של שירה”.