החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

מכשיר חדשני, להכנת פופקורן, ברכונים לט"ו בשבט, TISSOT משיק שעון אופנתי, רכב פנאי-שטח ספורטיבי, אריחים במראה עץ, היכולת למנוע אירוע לב, ביסלי אקסטרים ספייסי צ'ילי, תמצית עץ התה, ומוצרי פוליש לרצפה
תמי גיל
כ"ב טבת התשע"ה / 13.01.2015 09:02

גרוש מחורר שיווק, צרכנותחברת ברימאג דיגיטל אייג’– יבואנית מוצרי חשמל בייתים, מציעה מכשיר חדשני, להכנת פופקורן בבית, של המותג Graetz.

המכשיר הביתי להכנת הפופקורן הינו פשוט, קל, נוח ובטיחותי לתפעול ומייצר פופקורן טרי ובריא. כמו כן המכשיר קומפקטי ומעוצב ומתאים לכל מטבח. הכנת הפופקורן באמצעות המכשיר נעשית ללא שמנים ותבלינים. כל שצריך הוא להכניס 60 גרם גרעיני תירס, להפעיל את המכשיר ולאחר 2 דקות מתקבל פופקורן טרי, חם ובריא.

המכשיר קומפקטי ומעוצב בצורה שיקית, בצבעי אדום ולבן ומשתלב היטב במטבח. ייחודו של המכשיר הוא הפשטות שבהפעלתו, מחירו אטרקטיבי ואופן ההכנה הקל והפשוט. מחיר מומלץ לצרכן – 149 ₪. להשיג ברשתות שיווק מובחרות ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ (צילום: יחצ גרצ).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותכמו הרכבים שלנו, גם המרצפות זקוקות מידי פעם לטיפול 10,000… רבים מזמינים בעל מקצוע על מנת שישיב לרצפה את הנראות המבריקה אך חברת HG מאפשרת לכם לחסוך בעל מקצוע ולעשות זאת בעצמכם, ביעילות ובקלות ומציגה את סדרת מוצרי הפוליש לרצפה: תחילה, יש להסיר את השכבה העליונה המלוכלכת מהמרצפות על ידי מסיר פוליש – מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

לאחר מכן עושים פוליש עם אחד המוצרים הבאים בהתאם לסוג הרצפה: ציפוי פוליש מבריק לשיש ואבן טבעית (פוליש) חומר פולימרי נוזלי שיוצר שכבת הגנה מבריקה ודקיקה, המגנה על אבן טבעית מפני כתמים חומציים (קולה, יין וכו’) לכלוך, שריטות ושחיקה. בנוסף, מונע החלקה ומעצים את הצבע והמבנה של האבן. מחיר מומלץ לצרכן: 70 ₪.

פוליש לאריחים בגימור מבריק גם מוצר זה הנו חומר פולימרי נוזלי שיוצר שכבת הגנה מבריקה ודקיקה במיוחד, המגנה על השיש מפני כתמים, לכלוך, שריטות ושחיקה, מונעת החלקה ומעצימה את הצבע והמבנה של השיש. מתאים לכל סוגי האריחים והמרצפות מחיר מומלץ לצרכן: 70 ₪ (צילום: יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותהמותג הבינלאומי פול מיטשל, פיתח סדרת מוצרים תחת המותג “TEA TREE” עץ התה. עץ התה גדל באוסטרליה, תמציות העץ הינן בעלות סגולות ריפוי ייחודיות, המחיות את השיער והעור. שילוב ייחודי של החומרים הפעילים בסדרה, מנקים ביסודיות את עור הקרקפת, ומותירים את השיער מלא חיוניות וזוהר.

תמצית עץ התה, מנקה ביעילות קשקשים ועור קשה, וזו על ידי תכונותיה הטבעיות של תמצית עץ התה. קסמו של שמן עץ התה בריחות המנטה והלבנדר המעניקים בושם נפלא ורעננות. המותג פול מיטשל ידוע בתרומתו הכנה והחשובה עבור הסביבה והקהילה ונושא איכות הסביבה הינו נר לרגליו של המותג פול מיטשל מיום היווסדה של החברה.

המותג פול מיטשל מעולם לא ניסה את מוצריו על בעלי חיים ותרומה רבה נאספת מרווחי החברה לשיקום נזקי טבע ואקולוגיה. תרומה נוספת של המותג פול מיטשל לסביבה היא שיקום ושמירה על קיום של עצי התה באוסטרליה, בכל קנייה של מוצר מסדרת “עץ התה” הנשתל ביער התה באוסטרליה.

בין מוצרי הסדרה שפותחו: שמפו עץ התה ספיישל – שילוב ייחודי של חומרים פעילים המנקים את עור הקרקפת ביסודיות – כמות: 300 מ”ל, 100 ₪, מרכך עץ התה ספיישל – בעזרת פעולה מהירה של מרכך עץ התה קל ופשוט יותר להתיר קשרים בשיער. כמות: 300 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 101 ₪, קרם עיצוב עץ התה – בעל מרקם גמיש וחזק, המעניק לשיער מראה מט ומטפח את השיער בצורה מושלמת ומדויקת.

לאחר הייבוש מושגת תוצאה סופית של ניקוי ורעננות של הקרקפת ובמראה הכללי של השיער. כמות: 100 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪ (צילום: יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותבעקבות טרנד החריפות המתחזק בישראל וההצלחה המסחררת ל”ביסלי אקסטרים”, ממשיכה אסם להרחיב את המגוון ומוסיפה טעם חדש, בועט ונועז יותר: ביסלי אקסטרים ספייסי צ’ילי – בעוצמת תיבול חזקה וטעמים חריפים. הטעם החדש יתווסף לטעמים ביסלי אקסטרים גריל מעושן וביסלי אקסטרים ברביקיו חמוץ חריף.

ביסלי אקסטרים הוא גדול יותר, קראנצ’י יותר, ובטעמים נועזים ומתובלים יותר. כל אלה יחד יוצרים חוויית טעם מושלמת ונועזת יותר מתמיד. ביסלי אקסטרים מציעה חווית תיבול עוצמתית המעוררת את חושי הטעם.

המהדורה החדשנית מגיעה באריזות המכילות 70 גרם או 55 גרם .כשרות: בד”צ העדה החרדית. מחיר מומלץ לצרכן: 4 ₪.

שיווק, צרכנותגרוש מחורר מבצע סוף סוף סוף עונה ברשת האופנה גולברי: מבחר סריגים החל מ-99.90 ₪, מבחר שמלות החל מ-129.90 ₪, מבחר מעילים החל מ-199.90 ₪ מקולקציית חורף 2015.

תוקף המבצע: 31/01/2015 (צילום: קית גלסמן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותהיכולת למנוע אירוע לב זו משימה כמעט בלתי אפשרית. אולם בדיקה ואבחון מוקדם יכולים להציל חיים. חברת שחל מציעה שירותי רפואה מתקדמים ומוקד רפואי מידי, מקצועי ומיומן, הזמין 24 שעות ביממה ומאפשר אבחון ופענוח א.ק.ג דרך הטלפון, בכל זמן ומכל מקום בעולם.

המוקד הרפואי הוא ליבת השירות של שחל ומאויש סביב השעון על ידי צוות רפואי מקצועי ומיומן בעל הכשרה ייעודית המבטיחה נקיטת פעולות מתאימות בהתאם לנהלים הרפואיים.

לאחר אבחון קליני (אנמנזה) וניתוח הנתונים המועברים למוקד באמצעות מכשור טלרפואי שבבית המנוי. עשרות אלפי המנויים של שחל מצוידים במכשור טלרפואי מהמתקדמים בעולם, ההופך את האבחון מהבית לפשוט וידידותי.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותלעץ תפקיד חשוב בעיצוב הבית – הוא מכניס תחושת חמימות, מעניק הרגשה טבעית ומכניס את החוץ פנימה. בשנים האחרונות, בעקבות המודעות ההולכת וגוברת לשימור הסביבה והימנעות מכריתת עצים, החלו לחפש פתרונות יצירתיים בעולם העיצוב, שיכניסו לחלל הבית את מראה העץ ללא שימוש בעץ טבעי.

ברוח חג האילנות, ט”ו בשבט, ממליצה חברת אלוני לעצב את הבית ולהעניק לו את המראה החמים של העץ על ידי ריצוף וחיפוי באריחים העשויים מגרניט פורצלן במראה של עץ.

חברת אלוני מציעה קולקציות עשירות של אריחים לריצוף וחיפויים לקירות המוצעים בגמורים גבוהים דומים מאוד לעץ טבעי, בקשת רחבה של מרקמים וגוונים.

האריחים מתאימים גם לחיפוי וגם לריצוף ועומדים בתקן נגד החלקה, אריחים לחיפוי קיר עם עיטורים על גבי העץ, אריחים היוצרים מראה של תריס עץ מיושן ועוד. מחיר אריחים בהדפסה דיגיטלית באלוני- החל מ 275 ₪ למ”ר (צילום: יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותקרסו מוטורס – יבואנית רנו, ניסאן ודאצ’יה בישראל, משיקה בימים אלה את דגם דאצ’יה דאסטר (Duster) – רכב פנאי-שטח ספורטיבי, שכבש את אירופה ומגיע עכשיו לישראל.

דגם הדאסטר של דאצ’יה, בעל מנוע בנזין חדש- TCe בעל ארבעה צילינדרים, נפח מנוע של 1,197 סמ”ק ומגדש טורבו, המפיק 125 כ”ס ומומנט של 20.9 קג”מ זמין כבר ב-2,000 סל”ד המאיץ את הרכב מ- 0 ל-100 קמ”ש תוך 10.4 שניות ומגיע למהירות מרבית של 175 קמ”ש.

אורכו של הרכב 4.31 מ’, רוחבו 2 מ’ כולל מראות חיצוניות ומרחק הסרנים 2.6 מ’. המראה הבולט של הדאסטר, מציג אישיות קשוחה, עוצמתית ואסרטיבית.

חזית הרכב בעלת שבכה קדמית מעוצבת הכוללת שני פנסים במסגרת כרום, כונסי אוויר בחלק התחתון ופנסים ראשיים חדשים עם תאורת נסיעה ביום. בנוסף בחלק מהגרסאות מסילות גג עם כיתוב הדגם, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ’ בעיצוב מטאלי כהה.

הרכב ישווק בישראל במחיר החל מ-89,900 ₪ (צילום: יחצ).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג השעונים השוויצרי TISSOT משיק שעון אופנתי מעוצב במיוחד – עדין, אלגנטי, נשי, קלאסי ואל זמני.

רצועת השעון בצבע אדום מתלפפת ויוצרת מראה שיקי וטרנדי, לוח השעון מעוטר לבבות ועשוי בחומר דמוי פנינה. בשעה 3 ישנו תאריכון גם הוא בצורת לב.

ועכשיו, במחיר מיוחד של 2,190 ₪ בלבד. ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס הפרוסות ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות (צילום: יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנות‘שמחונים’, החברה היצירתית ביותר בעולם הסידורים, המחזורים והמזכרות היהודיות, מגיעה כמו תמיד אל לוח השנה היהודי עם רעיונות יעילים ופתרונות מבריקים לט”ו בשבט.

הפעם, אל שולחנות הפירות והסגולות המוכרות בראש השנה לאילנות, מצטרפים שני מוצרים חדשים: ברכון יפהפה מעוצב תחת השם כל נטיעות שנוטעים ממך, בפורמט מתקפל מהודר בשילוב הטבעות והבלטות הכולל: תפילה על האילנות והאתרוג, ברכות הנהנין וברכת המזון בשני נוסחים – אשכנז וע”מ.

לקראת ט”ו בשבט, משיקה החברה ברכון חדש וקומפקטי – ברכותי, בגודל כיס 7*10 ס”מ הכולל: ברכת אשר יצר, ברכות הנהנין וברכת מעין שלוש. על מוצרי שמחונים לט”ו בשבט, כמו שאר מוצרי שמחונים ניתן להוסיף הקדשה אישית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות