לבני מגיבה לבנט: “רוקד על הדם של חפים מפשע להשיג רווח פוליטי”

ציפי לבני מגיבה לדברים של נפתלי בנט ששלח אותה להציע לצרפתים לקיים משא ומתן עם האסלאם: "ממש לא צריך שתתנצל בפניי, לך תתנצל בפניי הצרפתים"
נחמן וייס
ט"ז טבת התשע"ה / 07.01.2015 21:14

מתגוששים: ציפי לבני מגיבה לדברים שאמר מוקדם יותר נפתלי בנט, ששלח אותה להציע לצרפתים לעשות משא ומתן עם האסלאם.

בדף הפייסבוק שלה כתבה לבני: “ביום הזה אנו עומדים ביחד עם העם הצרפתי מול הטרור האיסלמיסטי ומול הקיצוניות. להבדיל מבנט, שלא מתבייש לרקוד על הדם של חפים מפשע כדי להשיג רווח פוליטי, ומעמיק בכך את האיבה והבידוד של ישראל בעולם, אני שוחחתי היום עם שגריר צרפת בישראל והבעתי את תנחומיי.

“הפיגוע בפאריס מחזק את הצורך בקואליציה בינלאומית חזקה נגד הטרור, שלנו יש בה תפקיד מפתח. לצערי, בנט ושותפיו מרחיקים אותנו מהקואליציה הזו, אך, תודה לאל, המצב הזה ישתנה בעוד 68 ימים!”, כתבה לבני.

“ובנט, ממש לא צריך שתתנצל בפניי, לך תתנצל בפניי הצרפתים”, סיימה.

 מוקדם יותר השתתף בנט בכנס במכללה למנהל בראשון לציון ותקף בחריפות את ח”כ ציפי לבני.

בנט הזכיר את הפיגוע שאירע מוקדם יותר היום בפריז וקרא ללבני: “היה היום פיגוע נוראי בצרפת כשקבוצת מוסלמים חמושים ברובים עשתה מסע טבח בפריז, בגלל קריקטורה שכביכול פוגעת באיסלאם.

“עשרה הרוגים, יש פצועים אנוש. עמדה פה קודם לבני ודיברה על כיבוש, בידוד מדיני. תהיתי: למה את לא עולה על מטוס לפריז כדי לפתור את הבעיות?

“אולי תנהלי את המו”מ, תציעי להם אופק מדיני, כי זה הפתרון. תציעי להם להפסיק את הכיבוש בשביל השלום, שיתנצלו על הקריקטורה. זה תמיד עובד.

“תסבירי להם ששלום עושים עם אויבים, שיש פרטנר, ואולי אפשר לחלק את פריז ולתת לאותם מוסלמים פונדמנטליסטים. אולי תגידי שאת לא מתנגדת לקריקטורות – אבל העיתוי – תשקלו מתי להוציא.

“הצלחת כל כך יפה – בעזה, בלבנון. תאצילי עליהם קצת מהניסיון המדיני שלך.

“אני רוצה לומר לשמאל: העולם של 2015 פועל בצורה שונה. השמאל תקוע בניינטיז, אותן מילים, אותם סיסמאות, אותן התנצלויות. הדם ממשיך להישפך והשמאל פשוט לא רואה.

“מה עוד צריך לקרות בעולם, בארץ, בעזה, כדי שתתעוררו? כמה טילים צריכים ליפול כדי שתתעוררו? לא מבינים שמחבל שדורס תינוקת בירושלים והמחבל בפריז זה אותו מחבל – זה איסלם פונדמנטליסטי? אנחנו במזרח התיכון, לא בסקנדינביה. יש גל עכור שחותר שלא נהיה פה.

“מצאתי את עצמי בלבנון השניה בפנים. הדור שלי צמח באמונה שמלחמות גדולות לא יהיו פה. פתאום אתה באמצע לבנון וחיזבאללה יורים עלינו. מה הם רוצים? פיסת קרקע? לא. הם לא רוצים שנהיה פה. צריך להתעורר ולהבין את זה”.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין הוא פשוט מצוין
    07/01/2015 21:36
    יואב
  1. תראו לי מפלגה אחת שעושה את כל כך טוב כמו בנט
    האיש נלחם כל הזמן עלינו ולמעננו גם ברוך יהיה