נתניהו הגיע לנחם את נשיא מועצת חכמי התורה הגר”ש כהן

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב לניחום אבלים אצל נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן • הם שוחחו ביניהם כמחצית השעה • לפגישה נלווה ח"כ איציק כהן
נחמן גור
ט"ז טבת התשע"ה / 06.01.2015 22:57

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב לניחום אבלים אצל נשיא מועצת חכמי התורה הגר”ש כהן.

הגר”ש יושב שבעה על אחותו, בבית בנו הרב יעקב כהן ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף.

נתניהו הגיע לבית, ונועד עם הגר”ש לשיחה ארוכה שנמשכה כמחצית השעה.  הגר”ש הרחיב על הצורך לדאוג לחלשים ולשכבות המצוקה, וציין כי חלק חשוב מאוד ממסורת ישראל הוא הצורך  להקשיב לזעקת האביון ולשם כך יש לחזק את המוסדות התורניים שמנחיילים ערכים אלה. נתניהו הגיב כי כמי שבא ממשפחת רבנים וממשפחה שערכי המסורת הם נר לרגליה הוא ער לדברים ופועל למען יישומם.

במהלך השיחה שיבח חכם שלום את נתניהו על בנו אבנר שזכה בחידון התנ”ך, ואמר: “זכית שיש ממך שורשים טובים”, כשנתניהו סיפר לחכם שלום כי הוא מצאצאיו של הגאון מוילנא וסבו הוא הרב נתן מילקובסקי שהיה מקורב לחסידות גור.

במקומו של יו”ר ש”ס המתפטר אריה דרעי, ליווה את הפגישה ח”כ איציק כהן. ונתניהו שיבח את העבודה עם ח”כי ש”ס. 

בסיום בירך הגר”ש את נתניהו בברכת כהנים, וציין כי בברכה זו כלולות כל הברכות. נתניהו הגיב: “אז קבלתי הכל, מה אפשר לבקש יותר מזה”.

האם הושגו סיכומים לקואליציה הבאה? ימים יגידו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אש בהילולא, למה אתם מתעלמים?
    07/01/2015 09:26
    מרן עוזר לישי
  1. כמו כן, בשאר כלי התקשורת מתעלמים מכך.

    הרב מאזוז, הרב עמאר, הרב אברג’יל מנתיבות, הרב רפאל כהן ראש מוסדות יתד התשובה בצפת, הרב של גוש קטיף, ועוד רבנים חרדים לאומיים, כולם דיברו בשבח ומעלת התנועה הקדושה “יחד”.

    כאשר מתעלמים מציבור גדול ומכובד, זה נותן אנרגיות מאד חזקות, וזה יתפרץ כמו הר געש. “כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרץ”. חכו ותראו.