מובילת המאבק נגד “הדרת נשים” – הצטרפה לכחלון

נחמן וייס
|
ט"ו טבת התשע"ה / 06.01.2015 17:10
סגנית ראש העיר ירושלים, רחל עזריה הצטרפה היום לרשימת כולנו של משה כחלון • עזריה, יו”ר תנועת ירושלמים, ידועה כאחת ממובילות המאבק נגד “הדרת נשים”

הרשימה מתארכת: יו”ר כולנו משה כחלון הציג היום מצטרפת נוספת לרשימתו לכנסת – סגנית ראש העיר ירושלים רחל עזריה.

עזריה,  יו”ר תנועת ‘ירושלמים’, מכהנת כאמור כסגנית ראש העיר ירושלים וכמשנה לענייני חינוך,  וידועה כאחת ממובילות המאבק נגד ‘הדרת נשים’, הגישה בג”צים נגד אי פרסום נשים על האוטובוסים בירושלים ונאבקה בקווי המהדרין.

בכולנו אמרו היום “רחל נלחמה כבר בהצלחה בעבר בקבוצות הכוח וההון ואין לנו ספק שהיא תהיה תוספת כוח משמעותית למאבק שננהל כנגדם בכנסת הבאה”.

עזריה כתבה  בדף הפייסבוק שלה: “לפני שבע שנים, כשעברנו תקופה מורכבת בירושלים, הבנתי שצריך לעשות מעשה. יחד עם שותפי לדרך בירושלמים, יצאנו למסע אל תוך הפוליטיקה הישראלית, כי הבנו ששם אפשר להשפיע ולשנות. ואתם לא מאמינים כמה ניתן לעשות: קיצרנו את החופש הגדול בגני הילדים, הוזלנו את הצהרונים, בנינו מעונות יום מסובסדים לתינוקות, סייענו למשפחות המילואימניקים, יצרנו את מהפכת האוכל הבריא בגנים, וכמובן ניצחנו במאבק נגד הדרת נשים.

“כשמשה כחלון שאל אותי לפני כמה זמן, מה הייתי רוצה לעשות לטובת משפחות בישראל, ידעתי מיד. להביא לכל הארץ את המהפכות שעשינו בירושלים, ולעשות עוד הרבה יותר. כי ברמה הארצית יש עוד המון אפשרויות ומנופי שינוי. מהכנסת אפשר להשלים את העבודה של העיריה. יש אינסוף עבודה, ואני יודעת איך לעשות אותה מתוך הנסיון שצברתי ב-7 השנים האחרונות.”