ליצמן: “לא נשב עם לפיד; איחוד חרדי – מורכב מאוד”

ח"כ יעקב ליצמן נשא נאום פוליטי בדינר מוסדות גור בארה"ב והתייחס, בין היתר, למהלך של הקמת גוש חרדי: "איחוד בין המפלגות נראה על פניו בשלב זה מהלך מורכב מאוד"
נחמן גור
י"ג טבת התשע"ה / 04.01.2015 16:02

הסוף לקואליצית שמאל-חרדים?

ח”כ יעקב ליצמן נשא נאום בדינר של מוסדות גור בארצות הברית, במהלכו התייחס בהרחבה לנושאים הפוליטיים הבוערים במערכת הבחירות.

ליצמן הצהיר: “המפלגות החרדיות לא תשבנה עם לפיד בקואליציה עתידית, על אף ששינה דעתו בעניין, בשל מצוקתו הפוליטית”. 

הוא הוסיף: “כל ראשי המפלגות השונות, למעט לפיד, בקשר שוטף עם נציגי יהדות התורה. מוקדם מאוד לדבר מעתה על תפקידים והתחייבויות”. 

ליצמן התייחס למהלך של יצירת גוש חרדי מאוחד ואמר: “אחדות הציבור החרדי הינה צו השעה” – אך הוסיף: “איחוד בין המפלגות נראה על פניו בשלב זה, מהלך מורכב מאוד”. 

בהתייחסו לספין של אריה דרעי, שביקש ממועצת החכמים לאפשר לו להתפטר מראשות ש”ס – אמר ליצמן: “מקווים לחזרתו של הרב דרעי להנהגת ש״ס, ופועלים בעניין זה רבות, בניסיון למניעת פגיעה בנציגות החרדית חלילה. זהו עניין כלל חרדי ולא רק עניינה של תנועת ש״ס בלבד”. 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המומים ומזעזועים , היו חסיד גור שליצמן לא התיחס לרוטציה והתפטרותו מהכנסת
    04/01/2015 17:15
    ישראל גור
  1. חסידי שאלו את יעקב ליצמן כל השבת למה הוא מבייש ומכלים אלפי חסידי גור בעולם ואינו מקיים ומבצע את מצות הרוטציה שהונהג ע”י רשכבה”ג רבנו הקוה”ט הלב שמחה זצ”ל , הציבור אינו רוצה תירוצים אלא מעשים , הוא שמע את טענתם של הנגידים שלא יתכן שנציג גור יזלזל בשיטותו של רבנו הלב שמחה זצוק”ל , יעקב ליצמן השתמש בסינור של הרבי כאילו הרבי לא פקד עליו לעזוב , הנגידים : מה הבעיה אתה מאוד קרוב לרבי ותסדר את העניין אצל הרבי שליט”א אומרו וביקשו בהומור , גור זה לא דרעי , תתפטר למען חינוכו של הנוער והצעירים שלומדים את תורתו ושיטתו של הרבי זצ”ל

    • אריאל   04/01/2015 23:10

      לחסידות גור יש רבי מנהיג, והוא ורק הוא מחליט וקובע מי יהיה הנציג הגוראי בכנסת,
      ו… כן יעקב ליצמן הוא השליח האישי של כ”ק מרן האדמו”ר מגור שליט”א וכל טענה אחרת היא מגוכחת מצחיקה ומביישת את הטוען…

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   05/01/2015 11:22

        לא מסכים איתך הרבי מזמן היה מעיף אותו ,
        אין נציג גור בכנסת או בעיריה בשלשים וחמש שנה האחרונות שלא קיים את הרוטציה ! ואל תמכור שקרים , הוא ח”כ היום כי הוא מאיים על הרבי וד”ל ועלינו להציל את עצמנו והרבי שליט”א מהמושחת , עיין ערך דרעי והרב עובדיה יוסף