מכורים לוואטספ? כנראה שלא רק אתם. גם במפלגה הדיגיטלית יש עתיד הבינו שזה הדבר הבא.
יש עתיד, שלמעשה הובילה בבחירות 2013, את הקמפיין הפוליטי בפייסבוק והביאה אותו לשיא, הבינה את מה שמבינים רבים בעולם הדיגיטלי: הצעירים עוזבים את פייסבוק ועוברים לוואטס-אפ.
בעקבות זאת יצאו ביש עתיד עם קמפיין ויראלי חדש, תחת הכותרת: “פייסבוק, זה הכי 2013”.
במפלגה השיקו רעיון חדש, ‘הממיה’. מי שרוצה להצטרף, צריך להוסיף את המספר של יש עתיד לקבוצת הוואטס-אפ שלו, ויקבל עדכונים און ליין, כולל ‘ממים’ וקמפיינים ויראלים.
צפו איך זה עובד.