רמי שביט מוכר את ניו פארם ליאיר פיליפ ב-165 מיליון שקל

פיליפ הוא יזם בתחום הנפט ושותף עסקי לשעבר של משפחת גרמזיאן • עד למועד השלמת העסקה, הצדדים יחתמו על הסכם שיתוף פעולה חדש בתחום מועדון הלקוחות
שירות גלובס
ט' טבת התשע"ה / 31.12.2014 11:17

המשביר 365 שבשליטת רמי שביט הודיעה הבוקר (ד’) כי התקשרה אתמול בהסכם למכירת מלוא החזוקתיה (100%) ברשת ניו פארם לאיש העסקים יאיר פיליפ תמורת 165 מיליון שקל. השלמת העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

על למועד השלמת העסקה, הצדדים יחתמו על הסכם שיתוף פעולה חדש בתחום מועדון הלקוחות, לרבות השתתפות בתכנית Cash 365 ומתן הטבות Cash Back לחברי Club 365, לתקופה שלא תפחת מ-10 שנים.

נזכיר כי קבוצת המשביר דיווחה בתחילת נובמבר השנה על חיסול פעילות רשת הסופרמרקטים קוסט 365, אחרי שלא הצליחה להתרומם, סבלה ממחזור מכירות נמוך ומהפסדים כבדים ולא התקרבה ליעדיה.

במסגרת זו, את הסניף שהפעילה בכרמיאל מכרה המשביר לרמי לוי תמורת 8 מיליון שקל, ואת שלושת הסניפים הנותרים סיכמה המשביר למכור לקבוצת משקיעים שהתאגדו בחברה שייסד מנכ”ל הרשת, ניסים חסאן.

בראש קבוצת משקיעים אלה עומד פיליפ, יזם בתחום הנפט ושותף עסקי לשעבר של משפחת גרמזיאן – משפחה יהודית-קנדית שהונה נאמד במיליארדי דולרים, והיא פועלת בצפון אמריקה בתחום הנדל”ן ובתחומים נוספים.

שמו של פיליפ עלה לכותרות לאחרונה כשהגיע להעיד בבית המשפט המחוזי בתל-אביב במסגרת משפטם של ג’קי בן-זקן ואיתן אלדר, הנאשמים בפרשת הרצת מניות חברת מנופים פיננסיים.

העסקה לרכישת פעילות קוסט 365 כוללת כאמור 3 סניפים, הפועלים בפתח-תקווה, בעפולה ובכפר-סבא, וכן סניפים שעתידים להיפתח בהתאם להסכמי השכירות של קוסט 365, שנחתמו טרם החלטת המשביר לסיים את הפעילות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות