היכן תקנו את ה-HTC ONE M8 שלכם • סקירה

אם בחרתם כבר את המכשיר הבא שלכם, והחלטתם שהוא יהיה HTC ONE M8, סביר להניח שהשלב הבא יהיה לקנות אותו • חרדים10 מספק לכם את כל המידע הנחוץ
שמואל קרסיק ונ.מ.
כ"ט ניסן התשע"ד / 29.04.2014 09:16

אז אם בחרתם כבר את המכשיר הבא שלכם, והחלטתם שהוא יהיה HTC ONE M8, סביר להניח שהשלב הבא יהיה לקנות אותו. חרדים10 מגיש סקירה מיוחדת של שלל האופציות לקניית המכשיר החדש.

אם אתם רוצים לקנות אותו בארץ עם אחריות וכל המסתעף, תצטרכו להזמין אותו אצל היבואנית – טאצ’ גרופ, ולהיפרד מ-3600 שקלים חדשים. את המכשיר תקבלו בתוך שבעה ימי עסקים. עם זאת, טאצ’ גרופ ידועה בשירות לקוחות לא משובח, במיוחד במקרים הדורשים התערבות מעבדה – הנוחות הזו עלולה לעלות לכם ביוקר.

אם טכנולוגיה היא לא תחום ההתמחות שלכם, לא מומלץ לקנות מיבואנים פרטיים. דגמים רבים של מכשירים אינם מתאימים לתדרי השידור של חלק מהרשתות הקיימות בארץ. אל תתעסקו עם זה.

אם יש לכם בן-דוד, שכן, חבר או גיס שמוכנים להביא לכם אחד כזה מחו”ל, שימו לב טוב לכללים:

• מומלץ מאוד שלא לקנות בארצות הברית, ודאי שלא מחברות הסלולר, אך גם לא מאתר החברה או מגוגל – בגרסת ה’גוגל פליי’. זאת משום שדגמים אלו אינם תואמים לתדרי השידור של חלק מהרשתות הקיימות בארץ, מה שיגרום בחלק מהמקרים לאי קליטה, ובאחרים למהירות הגלישה באינטרנט לרדת. גם בדור השלישי תהיה מהירות הגלישה פחותה בכחצי מן הדגם האירופאי, ובתדרי הדור הרביעי העתידיים לא תתאפשר תמיכה כלל.

מחיר בארצות הברית: 700$ באתר החברה.

• המכשירים האסייתים מתייחדים בתמיכה אוניברסלית בכל התדרים הקיימים. אך למרות שתדר המעבד במכשירים אלו גבוה במעט (2.5GHz במקום 2.3GHz), מדווח כי למעשה הדגם האירופאי מהיר יותר.

מחיר במזרח: מעט יותר גבוה מארצות הברית, אך עדיין זול מבארץ (לדוגמה בטיוואן: 720$).

• הדגם האירופאי תואם לתצורת הרשתות הישראליות בדור השני והשלישי, אך בתדרי הדור הרביעי העתידיים תהיה תמיכה ברוב החברות, אך לא תמיכה מלאה בגולן-טלקום והוט-מובייל, כך שאם אתם מנויים בחברות הללו והתמיכה בדור הרביעי חשובה לכם, עליכם לשקול רכישה של הדגם האסייתי.
מחיר באירופה: כ-600€ או כ-450£ באנגליה.

בכל אופן עליכם לדעת כי מכל דגם קיימים שני סוגי מכשירים, unlocked ו-developer. לרוב המשתמשים מומלץ ה-unlocked, היות ובקניית דגם זה תקבלו תוספת אחסון של 50GB בשירות כונן גוגל למשך שנתיים.

אם בכוונתכם לפרוץ את מכשירכם בעתיד ולהחליף את מערכת ההפעלה – העדיפו את ה-developer, היות וה-unlocked מאבד את האחריות בביצוע פעולה מעין זו.

אם אתם רוצים להכיר את המכשיר לחצו כאן למעבר לאתר החברה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לכלכתם הפעם
    02/05/2014 02:35
    משה
  1. זה לא עשה לי שום סדר באיך אני קונה את המכשיר, להיפך!