חשש לחיי איילה שנפצעה מבקבוק התבערה: “נעשה הכול להציל אותה”

מחבלים פלסטינים יידו בקבוק תבערה על רכב ישראלי, בכביש 55 סמוך למעלה שומרון • הרכב נשרף כליל אך הנוסעים הצליחו להימלט • איילה שפירא בת 11 נפצעה באורח קשה, ונשקפת סכנה לחייה • אביה, אבנר כבן 40, נפצע באורח קל • פונו לבית החולים תל השומר • צה"ל פתח בסריקות
אבי כץ
ג' טבת התשע"ה / 25.12.2014 19:01

גל טרור: מחבלים ערבים יידו בקבוק תבערה על רכב ישראלי, סמוך למעלה שומרון – ופצעו את נוסעיו.

הפיגוע התרחש בכביש 55 סמוך לשעה 18:20, כאשר בין מעלה שומרון לאל מתן, מחבלים יידו בקבוק תבערה על הרכב, שנשרף כליל. הנוסעים הצליחו להימלט.

איילה שפירא בת ה-11 נפצעה באורח קשה וסובלת מכוויות. אביה, בן 40, נפצע באורח קל.

כוחות ההצלה העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים תל השומר.

מפקד צוות הכבאות בזירה, יוסי דהרי, סיפר: “הגענו במהירות למקום וזיהינו רכב שכולו בוער, כשהאב עמד סמוך לרכב. את הילדה שנפגעה מכוויות בדיוק פינו מהזירה וכבר בדרך הודיעו לנו שנזרק בקבוק תבערה על הרכב”.

“האב אמר לנו לפני שפונה כי הוא ראה שזורקים עליו בקבוק תבערה ממעלה הגבעה. הוא הוציא את הבת שלו מהרכב, וסיפר כי היא צרחה עד שהוא הצליח להוציא אותה מהרכב”, אמר דהרי.

כוחות צבא גדולים פתחו בסריקות.

מנהל בית החולים ‘שיבא’, פרופ’ זאב רוטשטיין אמר: “האבא פצוע קל יחסית וסובל מכוויות שטחיות. בתו פצועה באורח קשה עם כוויות בפלג גופה הקדמי, ראשה, ידיים ורגליים.

”היא תאושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים וכרגע לא יודעים אם נשקפת סכנה לחייה. נעשה הכול כדי להציל את חייה”, הבטיח מנהל בית החולים.

בני משפחתה של הילדה מבקשים להרבות בתפילות לרפואת איילה בת רות.

שר הבינוי אורי אריאל אמר בתגובה: “דין בקבוק תבערה בשומרון כדין קאסם בדרום. בקבוק תבערה מטרתו אחת – להרוג יהודים. ההקפאה השקטה של החודשים האחרונים היא עידוד לטרור וזה חייב להיפסק מיידית. אני קורא לראש הממשלה להגיב תגובה ציונית הולמת מיד ומכוחות הביטחון אני מצפה להגיב בחומרה ובתקיפות״.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות