דרעי וישי בשולחן אחד? הגר”מ מאזוז: “אודה לו אם יפגיש ביניהם”

הגר"מ מאזוז, מנהיגה הרוחני של 'העם איתנו', מנסה למרות הפילוג להוביל לפיוס בין הצדדים • במכתב ששיגר היום אל הגר"ח רבי מחולון, מבקש הרב מאזוז: "אם כבודו יכול לעשות מצווה, להזמין את ר' אריה דרעי ור' אליהו ישי, אצלנו על שולחן אחד - אודה לו מאוד" • לשכת הרב מאזוז: "מטרת המכתב להושיב את הצדדים למען מערכת בחירות נקייה"
נחמן וייס
ל' כסלו התשע"ה / 22.12.2014 18:30

הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כסא רחמים’ ופטרונה הרוחני של מפלגת ‘העם איתנו’ מנסה, למרות הפילוג והקמת המפלגה החדשה, להוביל לפיוס בין יו”ר ש”ס אריה דרעי, ליו”ר העם איתנו אלי ישי.

במכתב שפרסם העיתונאי אלי ג’אן, מבקש הגר”מ מאזוז מהגאון רבי חיים רבי, ראש מוסדות ‘עטרת חכמים’ בבת ים, הנחשב למקורבו לנסות ולהפגיש בין דרעי וישי.

“אם כבודו יכול לעשות מצווה, להזמין את ר’ אריה דרעי ור’ אליה ישי, אצלנו על שולחן אחד – אודה לא מאוד”, כותב הרב מאזוז ומאחל: “השם יתברך יעזור שיהיה רק טוב לעם ישראל”.

הוא הוסיף: “כל אחד ישפיע על עשרה אנשים להצביע שס. אני בטוח שביום הבחירות, בשמים, באותו יום, רבינו הגדול מתפלל על תומכי ש”ס. זאת הצוואה שלו”. המכתב הקצר נחתם: “חנוכה שמח וכל טוב”.

כעת נותר לראות, כיצד יענו שני הצדדים להצעה – והאם אכן תתקיים פגישה דרמטית בין יו”ר ש”ס כיום ליו”ר ‘העם איתנו’.

במפלגת ‘העם איתנו’ הגיבו על המכתב ואמרו כי מלשכת הרב מאזוז נמסר: “בעזרת השם נרוץ עד הסוף למען אחדות ישראל. מטרת המכתב להושיב את הצדדים למען מערכת בחירות נקייה”.

wpid-img-20141222-wa0048.jpg

כזכור, בדרשה שנשא ביום חמישי האחרון – ופורסמה לראשונה בחרדים10, אמר הרב רבי לתלמידיו כי יש להצביע לש”ס. “לא מרשה לדבר על הבחירות. כל מילה שתוציא מהפה תסתבך. לא חבל?” אמר הרב רבי – ומיד הבהיר: “כולנו מצביעים ש”ס, כך הורה רבינו הגדול, כך פסקו מנהיגי הדור”.

הוא הוסיף: “כל אחד ישפיע על עשרה אנשים להצביע שס. אני בטוח שביום הבחירות, בשמים, באותו יום, רבינו הגדול מתפלל על תומכי ש”ס. זאת הצוואה שלו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמה הערצה מעורר אצלי התנהגותו של הרב מאזוז ואלי ישי
    22/12/2014 21:13
    הרב מאזוז שוחר שלום
  1. לעומת הגועל שמעורר אצלי דרעי עם איומיו ומלחמותיו עם כל העולם.

  2. האצילות של אלי ישי כובשת!! זה מבליט עד כמה דרעי לא...
    22/12/2014 23:09
    האצילות של אלי ישי כובשת..
  3. אני ש”סניק לשעבר
    החלטתי שהפעם לא אצביע לשס, מאחר ומרן לא איתנו ושס שינתה כיוון…
    וזו בטח לא שס של מרן זצוק”ל.
    אלי ישי זה פתרון טוב עבורי ועבור נוספים ורבים כמוני.. שאם לא אלי ישי, היינו עוברים ליהדות התורה!

  4. ספין של ישי. רק שס!
    23/12/2014 01:37
    פיני