צפו ברגע מרגש: מתנדב הצלה פוגש בבית חולים את הילד שהציל ממוות

מוישי ברמן, מתנדב ב'איחוד הצלה', הציל השבוע ילד בן 5 מחיפה שנחנק מבלון שבלע • צפו ברגע המרגש כשהוא נכנס אל חדרו של הילד בבית החולים ומתקשה לעצור את דמעות ההתרגשות
שייע קליין
ל' כסלו התשע"ה / 22.12.2014 14:09

מחזה מרגש בבית חולים: מוישי ברמן, מתנדב ‘איחוד הצלה’ שהציל השבוע את חיי ילד בן 5 מחיפה, לאחר שנחנק מבלון שבלע, לא הצליח לעצור את דמעות ההתרגשות בשעה שהגיע לבקר אותו בחדר בו אושפז.

האירוע התרחש במוצאי שבת ברחוב מיכאל בחיפה, ליד ביתו של המתנדב.

״אני מתגורר ברחוב מיכאל בחיפה”, סיפר ברמן. “סמוך לשעה 19:40 התקשר אלי שכן שהשכנים צועקים ‘הצלה’ ושאבוא במהירות. תפסתי את המירס ודיווחתי שאני בדרך לזעקות עזרה ברחוב מיכאל…

“לאחר חצי דקה הייתי במקום. קיבלתי לידיי ילד כבן 5 מחוסר הכרה, לא נושם. לפי דברי האב הילד בלע גוף זר.

“בתחילה ניסיתי לבצע פעולות להוצאת גוף זר ולאחר שלא הצלחתי – התחלתי בהחייאה. בכל אותו הזמן ביקשתי משכן שידווח במירס את המצב ויזעיק מתנדבים וניידת טיפול נמרץ.

“תוך כדי שאני מבצע בילד עיסויים ביקשתי דבר אחד מהקב”ה: שיחזיר את הילד הזה חי ובריא להוריו.

“מתנדבים נוספים של ‘איחוד הצלה’ נוספים הגיעו למקום בתוך דקות ספורות והמשכנו בהחייאה מלאה. לאחר מספר דקות נוספות של החייאה, חזר דופק ונשימה והילד פונה לבית החולים.

“אין לי מילים לתאר את ההרגשה שאני עובר בשעתיים האחרונות. אני מודה לקב”ה שזיכה אותי ואת חבריי צוות המתנדבים ב’איחוד הצלה’ – שזכינו להציל נפש של ילד יהודי זך וטהור כפך השמן…”

ביום שאחרי ביקש ברמן להגיע ולבקר את הילד – וכשנכנס לחדר, התקשה לעצור את דמעות ההתרגשות.

צפו בסרטון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות