תלמיד ישיבת חב”ד שנדקר בראשו שוחרר: “התאוששות מדהימה”

לוי רוזנבלט, בחור הישיבה שנדקר בבבית המדרש במרכז העולמי של חב"ד-770, שוחרר מבית החולים, שם אושפז במצב קשה לאחר שנדקר על ידי שחור • מנהל בית החולים: "הוא עבר הליך שנועד לתקן שני כלי דם, והתהליך הצליח"
אלחנן שטאובר, ניו יורק
כ"ט כסלו התשע"ה / 21.12.2014 13:06

לוי רוזנבלט, תלמיד ישיבת ‘תומכי תמימים’ במרכז חב”ד העולמי-770, שוחרר ביום רביעי מבית החולים ‘בלוויו’ שבברוקלין, שם אושפז במצב קשה לאחר ששחור דקר אותו בראשו.

“מר רוזנבלט סבל מפציעה בסכין בכלי הדם באזור רגיש ביותר של הראש שלו”, אמר מנהל בית חולים לנוירוכירורגיה, ד”ר פול הואנג, בהודעה לכלי התקשורת.

“בגלל המשאבים העומדים לרשותנו, כמו גם את הניסיון והמומחיות של הצוות בבית החולים בלוויו, השתדלנו להעניק טיפול מיטבי למטופל. הוא עבר הליך שנועד לתקן שני כלי דם, והתהליך הצליח. הייתה לו התאוששות מדהימה”.

רוזנבלט, מצידו, הביע את תודתו לצוות הרפואי.

“יש לי הרבה אנשים להודות להם, ומעל לכל לקב”ה. אני מודה ל’הצלה’ קראון הייטס, למתנדבים, ולמשטרת ניו יורק, רופאים ואחיות, החברים שלי שנשארו איתי בחדרי מסביב לשעון, המשפחה שלי שהגיעה מישראל כדי להיות איתי, וכל האנשים בכל רחבי העולם שהתפללו בשבילי”.

רוזנבלט, תושב ביתר עלית בן 22, נדקר לפני פחות משבועיים, כאשר אזרח שחור נכנס בשעת לילה מאוחרת אל בית המדרש הגדול שמרכז חב”ד העולמי-770 ברחוב איסטרן פארקווי שבברוקלין, ודקר אותו בראשו באמצעות סכין גדול. 

כוחות הצלה שהגיעו למקום בתוך זמן קצר מצאו את רוזנבלט על המדרכה מחוץ למרכז חב”ד, כשהוא שותת דם, העניקו לו טיפול ראשוני, והוא פונה באמבולנס של ארגון ‘הצלה’ אל בית החולים, שם הוא אושפז במצב קשה.

שוטרים שהוזעקו למקום פרצו פנימה אל בית המדרש באקדחים שלופים, ופקדו על התוקף להניח את הסכין שאחז בידו. בהתחלה הוא נענה ושמט את הסכין, אבל כאשר אחד קצינים ניסה להניח עליו אזיקים, הוא אחז שוב בסכין והחל מאיים על השוטרים שוב.

השוטרים ניסו לשכנעו שוב ושוב להניח לסכין, אך כאשר ביצע צעד שנראה כתקיפה הוא נורה  על ידי אחד השוטרים, ונפגע בבטנו.

הדוקר מת מפצעיו בבית החולים ‘קינגס קאונטי’ שבברוקלין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות