בן 17 ‘שיחק’ במניות והרוויח 72 מיליון דולר

מוחמד איסלאם, תלמיד תיכון מניו-יורק הוכתר ל"זאב הצעיר" של וול סטריט לאחר שעל פי הערכות צבר הון עצום ממסחר במניות • הוא ושני חבריו מתכננים להקים קרן גידור ולהרוויח מיליארד דולר בתוך שנה
משה גולן, גלובס
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 18:50

תלמיד תיכון מניו-יורק הרוויח עשרות מיליוני דולרים כאשר “שיחק” במסחר במניות בהפסקות הצהריים בבית ספר התיכון שבו למד. כך לפי דיווח של ה’ניו-יורק מגזין’.

מוחמד איסלאם, רק בן 17 ועדיין לא סיים את בית הספר התיכון – אך לפי הערכות הונו האישי נאמד בכ-72 מיליון דולר – אותו הוא צבר באמצעות מסחר במניות.

איסלאם נחשב לנער צנוע וביישן ומסרב לדבר בהרחבה על הסכום העצום שהרוויח.

אז מה הוא עושה עם ערימות הכסף? איסלאם רכש לעצמו רכב חדש מסוג BMW, למרות שעדיין אין לו רישיון כדי לנהוג בו ושכר דירה מרווחת במנהטן – למרות שהוריו, מהגרים מאזור חבל באנגל בדרום מזרח אסיה, עדיין לא מסכימים שהוא יעזוב את הבית.

למרות זאת, הנער הצעיר עדיין חולם בגדול.

“נער הפלא” הסביר בראיון לכלי תקשורת שונים שהגיעו לסקר אותו, כי הוא מעדיף מסחר במניות והשקעות על פני השקעה בחברות סטארט-אפ. “מה הופך את העולם לעגול? כסף. אם הכסף לא זורם, אם העסקים אינם ממשיכים להתקיים, אז אין חדשנות ואין גם מוצרים, השקעות, צמיחה ועבודות”, הסביר איסלאם.

איסלאם ושני חבריו לתיכון, שכונו בתקשורת האמריקנית “זאבים קטנים מוול סטריט”, מתכננים להקים קרן גידור ביוני 2015, כאשר איסלאם יגיע לגיל 18 ויקבל את רישיון הברוקר שלו.

עד אז, הם מעוניינים להמשיך לסחור במניות בהפסקות הצהריים בבית הספר ולהגיע לרווח של מיליארד דולר בתוך שנה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז זהו - שלא
    16/12/2014 23:48
    רפי שביט
  1. מסתבר שהוא שיקר

  2. אולי תמחקו את הכתבה
    16/02/2015 15:58
    יענקי שיש
  3. זה היה מתיחה..