נתניהו הוקלט בשיחה סגורה: “מי יטפל בחמאס? בוז’י? ציפי?”

בהקלטות שנחשפו בגלי צה"ל נשמע ראש הממשלה אומר בשיחה עם פעילי הליכוד: "יש כאן ניסיון ברור ומובהק שמטרתו להפיל את שלטון הליכוד ולשים שם שלטון שמאל" • בהקלטות נחשף גם מה הוא חושב על לבני והרצוג: "מי יעצור את המסתננים? בוז'י? ציפי?" • על ערוץ 2: "שמעתי כמה מחברותינו מדברות ולא האמנתי שהכניסו אותן בטלוויזיה"
יוני גרין
כ' כסלו התשע"ה / 12.12.2014 09:05

ראש הממשלה נימין נתניהו שב אתמול לתקוף את כלי התקשורת ולהאשים אותם במסע אישי נגדו: הבוקר (שישי) נחשפו בגלי צה”ל הקלטות משיחה סגורה של נתניהו עם פעילי ליכוד שבהן הוא מאשים את כלי התקשורת ואת השמאל ברקיחת מזימות להדיחו.

“יש כאן ניסיון ברור ומובהק שמטרתו להפיל את שלטון הליכוד ולשים שם שלטון שמאל”, אמר נתניהו בשיחה סגורה עם חברי מרכז הליכוד, “זאת המטרה, חברים בזה הרבה מאד גורמים, הרבה מאד מפלגות והרבה מאד גורמים בתקשורת”.

נתניהו לא הסתפק רק במתקפה על כל כלי התקשורת, אלא התמקד בערוצים ובגופים מסוימים.

ראש הממשלה ראה לפני יומיים כתבה בערוץ 2 על כינוס מרכז הליכוד, בה צולמו גם פעילות מפלגה שקראו קריאות תמיכה בראש הממשלה. לפעילים אמר נתניהו שלא האמין למראה עיניו: “שמעתי כמה מחברותינו מדברות ולא האמנתי שהכניסו אותן בטלוויזיה, בדרך כלל קשה מאוד להכניס שם מילה אחת”.

על יריביו הפוליטיים החדשים, הצמד הרצוג-לבני, אמר נתניהו כי הם לא כשירים לנהל את המדינה.

“מי יטפל בחמאס ובדאעש ומי יעצור את המסתננים? בוז’י? ציפי?”, תהה נתניהו כשברקע קולות הצחוק של הפעילים.

ראש הממשלה מתח גם ביקורת גם על כך שמרבית המפלגות מפקידות את הזכות להרכיב רשימת מועמדים בידי אדם, ואינן מקיימות פריימריז: “אנשים בהחלט זכאים להתמודד. כנראה רק בתנועה שלנו, פחות או יותר, אנחנו האחרונים שנשארנו”.

נתניהו גם התבטא בסוגיות ביטחוניות בכינוס הפוליטי הזה, הוא מנה חלק מהישגיו הביטחוניים ואמר: “הנחתנו מכות על החמאס, ועשינו עוד דברים שאני לא אדבר עליהם, אני לא אדבר עליהם – אבל אתם יודעים”.

על הקמפיין הציבור והתקשורתי המתנהל נגדו דיבר נתניהו גם בפומבי, כשמחה במהלך כינוס פעילים במצודת זאב על כך שהתקשורת מקדמת את יריביו מהשמאל והמרכז: “חברי הליכוד נתנו תגובה מוחצת לקמפיין התקשורתי נגדי, אני מקווה לתוצאה דומה בבחירות”.

“אני מבקש להודות לחבריי וחברותיי, חברות וחברי הליכוד, שהביעו אתמול תמיכה גורפת בי ובהנהגתי את הליכוד והמדינה”, אמר נתניהו בפתח דבריו. “יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, אמר שהשמאל איחד אותנו – זה נכון. חברי הליכוד הבינו שיש קמפיין תקשורתי וציבורי אדיר, כמעט חסר תקדים בעוצמתו ובהיקפו, שתומך ומקדם כל פוליטיקאי ומפלגה שמתנגדים לממשלת ליכוד בראשותי”.

ראש הממשלה הדגיש כי “לקמפיין יש מטרה אחת ברורה: להעביר את השלטון לידי מחנה השמאל, ולהעביר לשמאל את ההחלטות המכריעות על ביטחון ישראל, עתיד ישראל וכלכלת ישראל. חברי הליכוד נתנו תגובה מוחצת לקמפיין המתוזמר הזה, ואני מצפה לראות תוצאות דומות גם בפריימריז וגם בבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות