האח מבכה: “עדיין לא בכיתי אפילו דמעה אחת. אני לא מעכל”

ישראל טויטו, אחיו של אלחנן ז"ל, תלמיד ישיבת 'אור ברוך' בירושלים, שנהרג בתאונת דרכים קטלנית, מבכה את אחיו ישראל טויטו בראיון בלעדי לחרדים10: "פשוט לא נתפס. הוא היה מתמיד, שקדן ולמדן עצום" • "נתתי לאלחנן את הכסף האחרון שהיה לי בכיס. אמרתי לו: קח, תהנה" • "אחותי מאורסת ואמורה להתחתן בעוד שלושה שבועות" • שני האחים: תמונה אחרונה
שי לבנון
כ"ז ניסן התשע"ד / 27.04.2014 13:24

אמש, סמוך לחצות, נהרג בחור הישיבה אלחנן טוויטו ז”ל, תלמיד ישיבת ‘אור ברוך’ בירושלים ותושב העיר שדרות, בתאונת דרכים קטלנית בכביש 90. הרכב בו נסע התנגש חזיתית ברכב פלסטיני שבא ממול.

במהלך הלילה התבשרו הוריו של טוויטו ז”ל, על ידי קצין העיר שדרות, בבשורה הקשה. למרבה הזוועה, אחיו של אלחנן ז”ל – ישראל – שמע על הבשורה המרה באמצעות הודעה שהופצה בקבוצות הוואטס-אפ, שבאחת מהן הוא חבר.

ישראל טויטו, מתי שוחחת בפעם האחרונה עם אחיך?

“הפעם האחרונה הייתה בשעה 23:30 לערך”.

ומתי נודע לך שמדובר באחיך?

“לאחר זמן לא ארוך קיבלתי סימנים ראשונים על תאונת דרכים בכביש 90 ושככל הנראה מדובר בבן משפחה. את הבום הסופי קיבלתי בשיחת ועידה שערכתי בשעה 1:45 לערך עם מתנדב זק”א שאיני זוכר את שמו”.

מה התחושות?

“אני היחיד במשפחה שעדיין לא הורדתי ולו דמעה אחת, אפילו שהייתי הכי קרוב אליו. אני פשוט לא מצליח לעכל, לא שייך לעכל”, אומר האח ישראל.

“ביום חמישי האחרון נתתי לאלחנן את הכסף האחרון שהיה לי בכיס. אמרתי לו: קח, תהנה. פשוט לא נתפס. הוא היה מתמיד, שקדן ולמדן עצום”.

אבי המשפחה לומד בכולל של הרב יורם אברג’ל, ובמקביל מתנדב בחברה קדישא. “אחותי מאורסת ואמורה להתחתן בעוד שלושה שבועות. המשפחה כואבת, פשוט כואבת…” הוא משתף בצער.

הלוויתו של אלחנן ז”ל נערכה בשעה 16:00 בבית העלמין בשדרות.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חייבים לחוקק חוק נגד אותם וואטסאפניקים
    27/04/2014 14:40
    שרולמיק
  1. זה לא הראשון , יש כבר הרבה סיפורים מזעזעים כאלה

  2. תנוחמו מן השמים. ושלא תדעו עוד צער
    27/04/2014 16:50
    אברם
  3. שלא תדעו צער ויגון

  4. מי הוא מי בתמונה ?
    27/04/2014 18:40
    אלפרד דיומא
  5. זה שייך לדיווח עיתונאי אלמנטרי !