בורו-פארק: ‘השומרים’ מצאו שני בני דודים שנחטפו • צפו

אשה נכנסה לחצר בית בשכונת בורו-פארק, לקחה שני בני דודים בני ארבע - ונעלמה • מתנדבי 'השומרים' יצאו ברכביהם לחיפושים ובעזרת מצלמות אבטחה איתרו את הילדים • החשודה נעצרה בגין השגת גבול
שמוליק קרסיק ואלחנן שטאובר
כ"ז ניסן התשע"ד / 27.04.2014 09:11

צהרי יום השבת, סביבות השעה שלוש אחרי הצהרים, שכונת בורו פארק: שני בני-דודים, בני ארבע, שיחקו בחצר בית הסבא וסבתא שלהם הממוקם בשדרה ה-14 ורחוב 51, כאשר אישה בלתי מזוהה נכנסה לחצר והחלה לנדנד אותם בנדנדות. לשאלת אחד השכנים טענה האישה כי היא בייביסיטר שהוזמנה להשגיח על שני הילדים. שני הילדים אינם  מתגוררים בניו יורק, והגיעו לקראת פסח אל בית הסבא והסבתא.

אחת האימהות הבחינה מבעד לחלון כי האישה מוציאה את הילדים מהחצר – ומיהרה לצאת. אך כשהגיעה לחצר, האישה כבר נעלמה יחד עם הילדים.

ההורים הנדהמים יצרו מיד קשר עם חברי ארגון ‘השומרים’, שהחלו מיד לסרוק את מצלמות האבטחה באזור.

“לא ידענו אפילו לאיזה כיוון היא פנתה”, מספר מוטי כץ, רכז השומרים בבורו-פארק. “התחלנו לסרוק במקביל את המצלמות המכסות את השדרה ה-12 והשדרה ה-14, ובמקביל שלחנו את אנשינו לעבור לאורך השדרות ולחפש מצלמות אבטחה שאולי צילמו את האישה והילדים. עד שמצאנו תמונה שלה עם הילדים בין השדרה ה-15 ורחוב 51”.

בשעה 17:45 הבחין אחד מחברי ה’שומרים’ באישה והילדים בשדרה ה-15 ורחוב-52, המשטרה הוזעקה למקום מיד וחילצה את הילדים מידי האישה.

ממשטרת ניו יורק נמסר: “קרן כהן, תושבת בורו-פארק, בת 46, נמצאת במעצר על השגת גבול וסיכון שלום הילדים. הילדים נבדקו על ידי הצלה ושוחררו”.

המשטרה גם מסרה, כי האישה טוענת שלקחה את הילדים “לשחק בפארק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות