שטייניץ בישיבת הממשלה: יאיר לפיד – כמו ילד בן 16

יוני גרין
|
ח' כסלו התשע"ה / 30.11.2014 13:25
בפתח ישיבת הממשלה תקף השר יובל שטייניץ את לפיד • “שמעתי את הדברים של שר האוצר אתמול כנגד ראש הממשלה ואני מוכרח לומר שזה מזכיר נער מתבגר בן 16 שקודם אומר לעצמו שהוא יעשה הכל לבד”

אחרי המתקפה הבוקר של שר הביטחון משה יעלון על השר יאיר לפיד, מגיע תורו של השר יובל שטייניץ.

בפתח ישיבת הממשלה אמר שטייניץ כי לפיד מזכיר לו נער מתבגר. “שמעתי את הדברים של שר האוצר אתמול כנגד ראש הממשלה”, אמר שטייניץ, “ואני מוכרח לומר שזה מזכיר נער מתבגר בן 16 שקודם אומר לעצמו שהוא יעשה הכל לבד”.

יעלון אמר הבוקר לגלי צה”ל כי לפיד הוא שפוגע ביחסים עם ארצות הברית, אחרי ששר האוצר לפיד אמר אתמול שראש הממשלה “לא מתפקד” ו”מזיק ליחסים עם ארצות הברית”.

יעלון תקף בראיון את ‘יש עתיד’ ואמר כי גם לפיד אחראי למשבר ביחסים עם האמריקנים: “איך בישיבה על נושא כל כך חשוב – המטוס החדש F35 – שר האוצר מתנגד באופן שיפגע ביחסים עם ארצות הברית?” שאל יעלון. “ככה לא מתפקדת ממשלה. בסוף מרימים את היד נגד בגלל שרוצים להיות לעומתיים לביטחון באופן לא ענייני ופוליטי”.

נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה הבוקר: “לאחרונה, כמעט אין יום שאנחנו איננו נתקלים בתכתיבים או באיומים או באיומי התפטרות או באולטימטומים כאלה ואחרים, תוך השתלחות של שרי הממשלה בממשלה ובעומד בראשה.

“אני מקווה שנוכל לחזור להתנהלות תקינה, זה מה שהציבור מצפה מאתנו, כי רק כך אפשר לנהל מדינה, ואם לא – נסיק את המסקנות”.