ליצמן על הגיוס והגיור: “רוצים אותנו? להחזיר השעון אחורה”

ליצמן סירב להתחייב שיהדות התורה תמליץ לנשיא בסיבוב הבחירות הבא על נתניהו, וסיפר על המגעים מול יש עתיד להקמת ממשלה חלופית • על התיאום עם ש"ס: "כל החלטה תתקבל בין יהדות התורה וש"ס ביחד"
נחמן גור
ח' כסלו התשע"ה / 30.11.2014 10:02

ח”כ יעקב ליצמן אמר הבוקר (ראשון) בראיון לאולפן ynet עם אטילה שומפלבי: “תפקידי כחבר אופוזיציה הוא להפיל את הממשלה. אנחנו רוצים בחירות. נקודה”.

כשנשאל ליצמן על אפשרות של הקמת ממשלה עתידית עם בנימין נתניהו, ועל משמעותה לגבי חוקי הגיור והגיוס – ענה: “אם רוצים אותנו בקואליציה יצטרכו להחזיר את השעון אחורה”.

ח”כ ליצמן סירב להתחייב שיהדות התורה תמליץ לנשיא בסיבוב הבחירות הבא על נתניהו כמי שירכיב את הממשלה, אך אמר כי הדברים תלויים בהתחייבויות שיספק להם הליכוד. על התיאום מול מפלגת ש”ס, אמר ליצמן ל-ynet : “כל החלטה תתקבל בין יהדות התורה וש”ס ביחד. אנחנו מתואמים. אני מניח שאריה דרעי יתן את התשובה יחד איתנו”.

על המגעים מול יש עתיד להקמת ממשלה חלופית, סיפר ח”כ ליצמן: “פנה אליי בתקופת החגים איש עסקים מטעמם ששאל אם יש אפשרות שנשב עם יאיר לפיד. שאלתי איך נשב איתו? הוא אמר שאפשר לסדר את זה. לפני שבועיים הגיעה אליי אישיות פוליטית רשמית. הוא שאל אותי שתי שאלות: אם נסכים ללכת עם לפיד לבד או אם נסכים לשבת עם הרצוג ולפיד. השבתי ‘לא'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות