החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

קולקציית הנעלה במבצע, סווטש השיקה את 51SISTEM, קמח שמרים, אסלה קצרה, דייסות דגנים,בואו לסיור במוזיאון היהלומים, קומקומי בוטיק, ירקות העלים, מחדשים את מרככי הכביסה
תמי גיל
ה' כסלו התשע"ה / 27.11.2014 12:36

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מבצע לרגל הבלאק פריידי ברשת H&O1+1 במתנה על קולקציית ההנעלה האופנתית לכל המשפחה.

בין הפריטים שבמבצע: מגפיים, מגפונים לנשים, נעלי בובה, סניקרס, נעלי ערב על עקבים, נעלי עור לגברים, נעלי ילדים מהמותגים המובילים: הלו קיטי, דרדסים,סופה סטרייקס, ברבי ועוד.

המבצע בתוקף בין התאריכים 30-26 ל-11 והוא יתקיים בכל סניפי רשתH&O (צילום: טל טרי).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותיצרנית השעונים השוויצרית סווטש משיקה: סווטש ” 51SISTEM” שעון אוטומטי המורכב מ-51 חלקים בלבד.

בשנת 1983 השיקה חברת סווטש, מותג שעוני האופנה הגדול והמוביל בעולם, שעון עם מנגנון קוורץ בעל 51 חלקים בלבד, לעומת 120-150 חלקים במנגנונים מסוג זה. 30  שנה לאחר מכן, סווטש, משיקה ליין שעונים אוטומטי ייחודי תחת השם: “סיסטם 51” – מהפכה בתחום השענות: שעון בעל טכנולוגיה מתקדמת, שפועל 90 שעות רצופות = כמעט 4 ימים ללא כיוון מחדש.

שעון הסיסטם 51, הינו שעון מכני- אוטומטי, הראשון מסוגו, המורכב מ-51 חלקים בלבד המחוברים בבורג אחד, לעומת שעונים אוטומטיים אחרים אשר בד”כ מורכבים מכמות כפולה או משולשת של חלקים (עד כ- 600 חלקים). השעון מעוצב בייחודיות, כאשר החלק האחורי של לוח השעון שקוף למחצה וחושף את מנגנון השעון וכן מעוטר בהדפסי עיצוב דיגיטליים. או במילים אחרות- הקדימה, מראה את השעה, האחור מספר את הסיפור. מחיר השעון: 739 ₪ (צילום: יחצ חול).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמכינה חלות לכבוד שבת קודש? רוצה להרשים את האורחים עם עוגת שמרים חגיגית? רוצה להפתיע עם סופגניות טעימות בחנוכה?

קמח שמרים של אסם, חוסך לך עבודה קשה ומסובכת, ומייתר את הצורך בכל התהליך של ניפוי הקמח, מדידה והוספת שמרים לבצק, כך שגם את תוכלי ליהנות מחוויית ניחוחות מאפי השמרים בבית.

הפיתוח החדשני של קמח השמרים זכה לכשרות המהודרת של בד”צ העדה החרדית בזכות תהליך ייצור קפדני של ניפוי וסינון בהתאם לדרישות כשרות מחמירות כבר במהלך תהליך הייצור. קמח השמרים של אסם מגיע באריזה אטומה השומרת על הטריות למשך חצי שנה ונארז בתנאים השומרים על איכותו וניקיונו ללא חשש.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר חדר שירותים קטן נפוץ כיום כמעט בכל בית, בין אם מדובר בשרותי אורחים, שירותים נוספים, דירות קבלן שנבנות בהתבסס על חללים קטנים, דירות מחולקות  וכו’.  בשירותים קטנים, כל סנטימטר משמעותי והרבה פעמים, אנו נתקלים בקושי לפתוח את הדלת ולצאת מהשירותים הקטנים, הדלת כמעט נוגעת באסלה ויוצרת צפיפות ותחושה לא נינוחה הן בזמן השימוש והן בזמן היציאה מחדר השירותים.

חברת אלוני משיקה את הפתרון המושלם לחדרי שירותים קטנים: אסלה קצרה של חברת GLOBO (גלובו) האיטלקית, מהמובילות בעולם בתחום הכלים הסניטריים. האסלה חסכונית במים, בנוסף, מצוידת במושב אסלה הידראולי המאפשר הורדה שקטה של המושב. מחיר: החל מ-4,500 ₪ (צילום: יחצ חול).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מבצעי חורף לכל המשפחה ברשת גלי: מגפיים ומגפונים לנשים ולילדים: זוג שני ב 99.90 ₪, הזול מביניהם.  לא כולל קאטרפילר והאש פאפיס. נעלי ספורט לכל המשפחה: זוג שני ב 39.90 ₪ בלבד, הזול מבניהם.

מגוון נעלי גברים רק ב 199.90 ₪. המבצעים יתקיימו עד ה- .1421.13 בכל סניפי רשת גלי ברחבי הארץ (צילום: מנחם עוז).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותדייסות הדגנים של מטרנה בתוספת פרוביוטיקה, מועשרות בברזל ומכילות 20 ויטמינים ומינרלים הדרושים להתפתחות התינוק. מנת דייסת מטרנה בהכנה סמיכה מכילה כ-40% מתצרוכת הברזל היומית המומלצת לתינוקות בין 6-12 חודשים.

דייסה הינה הזדמנות לארוחה מזינה לתינוק, היא משלימה את הצרכים התזונתיים וההתפתחותיים של התינוק ומומלץ לתת לה מקום של כבוד בתפריט היומי, מגיל חצי שנה ואילך. הדייסה הינה דרך מצויינת להעשיר את תפריטו של התינוק בברזל. המוסף לדייסות מטרנה. מחקרים הוכיחו שמתן של מרכיב פרוביוטי מסוג זה לתינוקות עליונות בריאים מסייע בהפחתת מחלות חום ושילשולים.

בסדרת דייסות הדגנים של מטרנה: החל מגיל 4 חודשים – דייסת קורנפלור ודייסת אורז. לשלב המתקדם יותר, החל מגיל 6 חודשים גדל מגוון הדייסות וכולל: דייסת וניל, דייסת דגנים מעורבים, דייסת סלט פירות, דייסת שיבולת שועל, דייסת סולת ודייסת שוקו. כשרות: בד”צ העדה החרדית.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מוזיאון היהלומים ע”ש הארי אופנהיימר, השוכן בלב מתחם היהלומים הישראלי ברמת-גן, מציע לכבוד חג החנוכה הקרב ובא, פעילות אטרקטיבית לכל המשפחה (מבוגרים וילדים מגיל 5).

המבקרים במהלך החג, ייהנו מסיור מרתק במוזיאון, הכולל פעילות יצירתית לילדים, תצוגת אבני חן מרהיבה ועוד. הסיור במוזיאון, ילווה בהדרכה בתחנות השונות המציגות את גלגולו של יהלום, בשילוב סרטים ומיצגים מהם ניתן ללמוד כיצד נוצרים יהלומים, האופן שבו כורים אותם, שלבי העיבוד מחומר גלם ליהלום מלוטש ועד לשיבוץ בתכשיטים ובאביזרי חן.

המבקרים יוכלו לבקר בגלריית אבני החן וליהנות מסרט המאפשר הצצה נדירה אל אולם המסחר בבורסה ליהלומים, אליו מורשים להיכנס רק העוסקים בענף. בנוסף, ייהנו הילדים מפעילות בסימן חנוכה, הכוללת: דפי צביעה של מוטיבים מחג החנוכה, חידות הגיון, תפזורת מילים, שעשועי גימטרייה ועוד.

 הפעילות תתקיים בימים א, ב, ג – 21-23/12/2014 – בין השעות 10:00-16:00. דמי כניסה לילד – 12 ₪, דמי כניסה למבוגר – 24 ₪, 50%  הנחה לקבוצות המונות מעל 10 איש. יש להגיע לפחות שעה לפני הסגירה (צילום: נתן דביר).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותלימי החורף הקרים מציג המותג קנווד, סידרת קומקומי בוטיק KMIX KENWOOD (קיי מיקס). הסדרה החדשנית והמקצועית, המעניקה למטבח צבעוניות אופנתית ויוקרתית. מדובר בסדרת קומקומים מפוארים, נשלפים, בעלי עיצוב ייחודי המשלבים נירוסטה.

הקומקומים מגיעים במגוון צבעים מרהיבים: כתום, אדום, צהוב ורוד, לבן שחור ואופייט, המשדרגים ומוסיפים טאצ’ לעיצוב המטבח. בנוסף, לעיצוב האופנתי, מדובר בקומקום מקצועי, בעל גוף חימום נסתר עוצמתי וזמן רתיחה מהיר במיוחד, עם ידית סיליקון למגע רך ונוח. מחיר לצרכן: 399 ₪ (צילום: אסף לוי).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותירקות עלים טריים ומצוננים של חברת ‘עלי קטיף – חסלט’ הינם בעלי ערכים תזונתיים רבים, ואכילה יומית מהם משפרת בצורה טובה ביותר את הרמה התזונתית של האדם ואת ההרגשה היומיומית ואיכות החיים.

לדברי נחשון גולדמן, טכנולוג המזון של חברת ‘עלי קטיף – חסלט’, ירקות העלים, הם מקור מצוין של סיבים תזונתיים, התורמים להסדרת פעילות מערכת העיכול ולמניעת עצירות, להאטת הספיגה של חומרים מהמזון כמו סוכר וכולסטרול ולהפחתת הסיכון לסרטן המעי הגס.

החסה הירוקה עשירה בוויטמינים A, K, ויטמינים מקבוצת B ובכללם חומצה פולית, ויש בה מעט ויטמין C, סידן, אשלגן וברזל. החסה בעלת העלים הכהים היא מקור לנוגד החמצון לוטאין, הידוע כמסייע לבריאות העין והעשוי גם לתרום למניעת מחלות לב. החסה נחשבת לירק דיאטטי במיוחד”.

גם בשנת השמיטה, חברת חסלט ממשיכה להוביל את שוק ירקות העלים הנקי בכשרות מהודרת. החסה של חסלט, כמו שאר מוצרי החברה, עומדת תחת פיקוח מלא ובקרה על כל הליך הייצור גם מצד גורמים חיצוניים כמו ‘דרך המעבדה’. לצד הדאגה לאיכות ולכשרות, בחסלט נותנים דגש מיוחד גם לניקיון של המוצרים, תוך הקפדה על שמירת בריאותם של הצרכנים ועמידה בתקני בריאות ואיכות בינלאומיים.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותסנו, החברה המובילה בישראל לייצור, שיווק והפצת מוצרים בתחום הניקיון מחדשת את סדרת מרככי כביסה מקסימה care, מרככי כביסה בעלי ניחוחות חדשים ומפנקים במיוחד ועכשיו ניתן להשיג גם במיכל של 4 ליטר.

המרככים החדשים המתווספים למגוון רחב של מוצרי כביסה מבית ‘סנו’ הינם בהשראת מוצרים קוסמטיים בתוספת תמציות של שקדים, קמומיל או משי המעניקים לבד הרגשה של רכות מלטפת, מבשמים לאורך זמן ומשמידים חיידקים ובקטריות. לטובת נוחות הצרכנים, סנו החלה לשווק את מרככי הכביסה מקסימה Care בניחוחות מפנקים : חלב ודבש ופריחה לבנה, גם במיכלי 4 ליטר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות