המשטרה: דקירת שני האברכים מ’שובו בנים’ – פיגוע לאומני

אבי כץ
|
ד' כסלו התשע"ה / 25.11.2014 22:58
מחקירת המשטרה עולה: הדקירה של שני האברכים מישיבת שובו בנים בעיר העתיקה בוצעה על רקע לאומני, בניגוד לטענה לאחר הפיגוע כי מדובר בקטטה • מעצרם של שני פורעים הוארך

הטרור הערבי בבירה: מחקירת משטרת ירושלים עולה, כי פיגוע הדקירה שארע ביום שני בערב, במהלכו נפצעו שני אברכים קל ובינוני, בוצע על רקע לאומני.

אתמול טענו במשטרה, כי ככל הנראה מדובר בקטטה שפרצה בין שלושה אברכים שיצאו מישיבת ‘שובו בנים’ בעיר העתיקה לבין ארבעה ערבים, ובמהלכה נפצעו האברכים. אלא שהיום מתברר מפרטי חקירת החשודים, כי מדובר בפיגוע דקירה נוסף על רקע לאומני.

היום הובאו לבית משפט השלום בירושלים ארבעת הפורעים – בני 15-17 – שנעצרו אמש, לאחר מצוד של כוחות הביטחון. מעצרם של שני חשודים הוארך עד ליום חמישי, ואילו השנים האחרים שוחרר למעצר בית.

המשטרה מתכוונת לערער על השחרור.

הפיגוע אירע כשלושה אברכים יצאו מישיבת שובו בנים ברחוב מעלה חאלדיה בעיר העתיקה- והותקפו בידי פורעים ערבים. אברך אחד, כבן 45, נדקר בחזהו ונפצע באורח בינוני, ואברך נוסף כבן 32, נפצע באורח קל בצוואר וביד.

האברך שנדקר המשיך לעבר תחנת משטרת דוד בקישלה שבעיר העתיקה, ואמר כי נדקר על ידי ערבים. הוא טופל במקום על ידי חובשי מד”א ואיחוד הצלה והשניים פונו לבית החולים ‘שערי צדק’ בבירה.