מלחמת צבעים: ‘המרכז החרדי למקצועות האיפור’ מול ‘איל מקיאג’

תחרות בענף לימוד האיפור: 'איל מקיאג' פתחה מכללה בבני ברק, כשמנגד 'המרכז החרדי למקצועות האיפור' מכריז על קורסים דומים, משתף פעולה עם 'עדה לזורגן' - ואפילו מעניק מימון
תמי גיל
א' כסלו התשע"ה / 23.11.2014 12:51

תחום ההכשרה המקצועית צובר תאוצה רבה במגזר החרדי: הצורך לפרנס את הבית מול הדרישות הספציפיות ללימודים מותאמים לרוח ההלכה והצניעות, הצמיחו מגוון פתרונות לימוד.

לפני מספר שבועות התבשרו נשות עיר התורה והחסידות בני-ברק על פתיחת המכללה לאיפור מבית ‘איל מקיאג’. מתברר, כי היוזמה מיהרה להצמיח מתחרים, כאשר בימים אלו מכריז ‘המרכז החרדי למקצועות האיפור’ על קורסים דומים,ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר”.

בתחרות, כמו בתחרות, מבשרים במרכז החרדי על גימיק נוסף – וכדי לאפשר ליותר ויותר נשים לרכוש מקצוע כנדרש, הרימו את הכפפה, יצרו קשר עם תורמים נדיבים בעלי קרן ‘ציפורה שולקה הלר’- קרן תמיכה ייחודית, המעניקה סבסוד ומימון מיוחד ללימודי מקצועות האיפור.

הקרן תאפשר הנחה של לפחות 1000 שקלים למצטרפות למחזור הקורסים הראשון.

 ‘המרכז החרדי למקצועות האיפור’ הינו מבית חברת ‘פשוט טיפוח’,  אשר לאחר בדיקה יסודית ומקיפה של אפשרויות הלימודים בישראל, בחרו לשתף פעולה עם אימפריית האיפור המובילה בישראל ללימודי איפור- ‘עדה לזורגן’, מתוך חשיבה כי הסטודיו הוותיק והמקצועי מתמחה במקצועיות ההדרכה והטכניקות השונות, ובכך מאפשר לרכוש את המקצוע כראוי, ומציע אפשרות ריאלית להתפרנס בכבוד ממקצוע האיפור.

 ההדרכה מתבצעת על ידי צוות מורות מקצועי, אשר מלמדות תוכנית לימודים מקיפה עם שיטות איפור ייחודיות, מהירות ומגוונות, תרגול שוטף של התוכן הנלמד, מוטוריקה, פרקטיקה ועוד.

למסיימות הקורס תוענק תעודת מאפרת בין לאומית מטעם ‘סטודיו עדה לזורגן’ ו’המרכז החרדי למקצועות האיפור’.

האם זוהי תחילתה של ‘מכת’ קורסי איפור? ימים יגידו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות