“לעבור למתקפה. כששמנו בטונדות מה עשו? עקפו ונכנסו לבית כנסת”

יו"ר הבית היהודי בראיון תקיף ב'פגוש את העיתונות': טרור אפשר להכריע אם מפסיקים במגננה ועוברים למתקפה" • על איחוד עם הליכוד: "לא דיברתי עם ראש הממשלה על ריצה משותפת"
נחמן גור
א' כסלו התשע"ה / 22.11.2014 22:10

יו”ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, התראיין הערב (מוצ”ש) בתכנית ‘פגוש את העיתונות’, והתייחס לגל הטרור ולדיווח לפיו ירוץ יחד עם הליכוד.

“צריך להיכנס לשכונות מזרח ירושלים עם כוחות מג”ב ולהיות שם דרך קבע, להבין שהר הזיתים הוא כמו רמת גן, להחיל את החוק הישראלי בירושלים”, אמר בנט למראיינת רינה מצליח. “לא יכול להיות שיש אזורים שלמים במדינת ישראל בלי חוק. לזה צריך נחישות. ראינו שכששמנו בטונדות מה הם עשו? עקפו אותן ונכנסו לבית כנסת”.

בנט היה נחרץ: “כבר 120 שנים ניצבת הציונות מול איום טרור. זה לא התחיל ב-’67 ולא ב-48′. כבר בשנת תרפ”ט טבחו ביהודי חברון. בעיראק עורפים ראשים ובאפגניסטן ובסוריה טובחים במאות אלפים. יש גל אסלאמיסטי עצום שעלול להימשך גם עוד מאה שנים.

“ברק לא ניסה לחלק את ירושלים? אז קיבלנו 1,600 הרוגים על זה. די כבר! טרור אפשר להכריע אם מפסיקים במגננה ועוברים למתקפה… היום מי שהולך ומתאבד – מגיע ל’גן עדן’. המשפחה שלו מקבלת קצבה והם תושבי ישראל. חייבים לשנות את המשוואה – להרוס בתי מחבלים עוד באותו יום ולא שלושה חודשים אחרי, לשלול קצבאות ואת התושבות. אני רוצה לראות אז את האמא שתשלח את הבן שלה, כשהיא יודעת את כל זה.

 בהמשך הדברים קרא בנט לממשלת אחדות לאומית: “אני קורא גם לבוז’י, גם לחרדים להיכנס לממשלה כזו. זו תקופה לא פשוטה. יש לנו עוד תקופה משמעותית בממשלה – שקלו את זה ברצינות, כנסו לממשלה.

על הדיווח לפיו ירוץ עם הליכוד אמר בנט: “לא דיברתי עם ראש הממשלה על ריצה משותפת של הליכוד עם הבית היהודי”. יחד עם זאת ציין: “יש קשר טוב ביני לבין נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות