אחרי החופה, החתן ראה את פניה של הכלה והכריז: רוצה להתגרש

בערב הסעודית נהוג כי בני הזוג נפגשים לראשונה תחת החופה מה שהוביל לתקרית מצערת: "את לא מה שדמיינתי" • זמן קצר קודם לכן גרש גבר את אשתו בגלל שהיא לא ענתה לו להודעת ווטסאפ
אליעזר היון
כ"ו חשון התשע"ה / 19.11.2014 19:58

השולחנות כבר נערכו, המפות האדומות עם סיומת התחרה הלבנה כבר נפרשו, וההורים המרוגשים הצטופפו יחד לצילום משותף. האורחים הרבים לחצו בחום את ידו של החתן, והנשים החגיגיות חיבקו את הכלה. גם הטקס היה מרגש, והחתן והכלה התיישבו לצילום משותף ראשון.

אלא שאז הרימה הכלה את ההינומה שכיסתה את פניה, והחתן קפץ כשהבעת גועל מכסה את פניו: את לא מי שדמיינתי, אני רוצה להתגרש מיד.

הסיפור הזה ארע בערב הסעודית, שם נהוג כי החתן והכלה לא רואים האחד את השניה עד ליל החתונה. החתן שציפה כפי הנראה למראה מסויים, לא היה מסוגל לקבל את ה’הפתעה’ בה צפה לראשונה.

על פי הדיווח  באתר דיילי מייל שהביא את הסיפור, הכלה התמוטטה בבכי, והאורחים מיהרו להתערב ולשכנע את החתן כי לא ילבין את פניה של הכלה הטרייה – אך לשווא. האיש לא הסכים להישאר באולם ולו רגע אחד נוסף.

הסיפור זלג במהירות אל הרשתות החברתיות במדינה, והגבר זכה לשלל ביקורות ואיחולים שליליים: “הלוואי שלא ימצא אשה אחרת לעולם” היה העדין שבהם.

ועל כך כבר אמרו חז”ל: אסור לאדם לקדש אשה עד שיראנה – שמא תתגנה בעיניו.

ה’דיילי מייל’ מדווח כי אין זה מקרה הגירושין החריג הראשון במדינה הערבית: לפני זמן קצר התפרסם כי גבר ששלח לאשתו הודעת ווטסאפ זעם שהיא לא השיבה לו באופן מיידי. לדבריה היא היתה עסוקה בשיחה עם חברה. הבעל התקשה לקבל את ‘התירוץ’ הזה והכריז כי אשה שלא עונה להודעת ווטסאפ דינה להיות מגורשת.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשכרה שלא תתגנה בעיניו.....
    19/11/2014 23:42
    כח זיקית3
  1. יראבאק

  2. סיקרנתם אותי....
    20/11/2014 10:49
    noko
  3. אני חייבת תמונה שלה…….
    חחחחחחח