החרדי שהותקף משחזר: “הערבים אמרו לי ‘זוז’ וריססו בגז פלפל”

דניאל ברונשטיין הותקף אמש על ידי מחבלים ערבים סמוך לכיכר ספרא בירושלים - ונפצע בראשו באורח קל • בראיון מבית החולים הוא משחזר את האירוע: "הגיעו חמישה ערבים וריססו אותי בגז פלפל בעיניים"
נחמן וייס
כ"ו חשון התשע"ה / 19.11.2014 15:17

הטרור הערבי בבירה: אמש (שלישי) הותקף סמוך לככר ספרא בירושלים דניאל ברונשטיין, חרדי כבן 20, בידי חמשה פורעים ערבים שהיכו אותו באמצעות מוט ברזל – ונפצע בראשו.

בראיון לערוץ 7 סיפר ברונשטיין, על האירוע:  “עברתי בין כיכר ספרא לשער החדש, סמוך למסילות הרכבת. הגיעו חמישה ערבים וריססו אותי בגז פלפל בעיניים”.

לדבריו, הערבים קראו לעברו ‘זוז’, וכשהסתובב ריססו אותו בגז מטווח אפס.

הערבים התנפלו עליו והיכו אותו בראשו באמצעות מוט ברזל. “מכאן ואילך אני לא בדיוק זוכר מה קרה. כשחזרתי לעצמי, עמדתי. ראיתי שנוטף לי דם ולא קלטתי באותו רגע מאיפה נוטף הדם. מאוחר יותר הסתבר שזה היה מהראש. כבר לא ראיתי את התוקפים. התיישבתי וניסיתי להתקשר, אבל לא הצלחתי לחייג בגלל הרעד בידיים”.

אשה שחלפה במקום שאלה אותו באנגלית אם הוא צריך עזרה. “אמרתי לה שתתקשר לאמבולנס. אחר כך היו כמה אנשים שדיברו איתי בעברית ואנגלית”.

למקום הוזעקו כוחות ההצלה שהגישו לו טיפול ראשוני, ואחר כך פינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם, שם טופל בראשו ובעיניו. מצבו משתפר, אך הוא עדיין סובל מסחרחורות.

כשנשאל על התחושות האישיות, השיב: “הרבה צער ואכזבה והרבה תהיות גם על עצם החיים בירושלים”.

פצוע

פצוע

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דניאל - תהיה חזק!
    19/11/2014 21:39
    מכרה
  1. ורפואה שלמה