“הגן בגופו על אחינו”: חרדים התארגנו לנסוע ללוויית השוטר

ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטס-אפ של חרדים הופצה קריאה להגיע אל הלוויתו של השוטר זידאן סייף שנהרג מירי המחבלים בשכונת הר נוף • "בואו לעשות לו הכרת הטוב וגם קידוש השם"
יוני גרין
כ"ו חשון התשע"ה / 19.11.2014 12:23

מותו של  זידאן סייף, השוטר הדרוזי שנפצע אנוש אתמול בבוקר כשניהל קרב יריות עם המחבלים שטבחו במתפללי בית הכנסת ‘בני תורה’ בירושלים, ומת הלילה מפצעיו, נגע לליבם של חרדים רבים.

ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטס-אפ של חרדים הופצה היום (רביעי) קריאה להגיע אל הלווייתו של השוטר. בהודעה נכתב: “מתארגנת קבוצה של חרדים להגיע להלוויית השוטר הדרוזי שמת אמש מפצעיו. מבקשים מהציבור החרדי שיוכל להגיע להלוויית השוטר שהגן בגופו על אחינו המתפללים, בואו לעשות לו הכרת הטוב וגם קידוש השם”. בהודעה אחרת נכתב: “אנחנו קבוצה של חרדים שרוצים לארגן אוטובוס ללווייה של חסיד אומות העולם רס”מ זידאן. זכרו שזהו קידוש השם שאנחנו מחויבים לו. מי שמעוניין, ישלח הודעה”.

בהודעה שהופצה לקראת הצהרים נאמר: “אוטובוס חינם!!! מבניני האומה בשעה 12 ללויה של חסיד אומות העולם סמ”ר זידאן. על האוטובוס רשום ‘ישמח ליבנו’. מי שרוצה להירשם רק הודעת טקסט!” – זאת לאחר שתורמים החליטו לממן את ההסעה.

סייף, בן ה-30 מהכפר יאנוח-ג’ת שבגליל המערבי, הותיר אחריו אישה, ותינוקת בת ארבעה חודשים. הלווייתו תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין בכפרו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות