אשר ללפיד: “המינוי שלך לשר אוצר – טעות שכולנו משלמים עליה ביוקר”

ח"כ יעקב אשר תקף במהלך דיון בוועדת הכספים על תקציב 2015 את שר האוצר לפיד: "צריך להיות שחקן מושלם בשביל לומר שהתקציב הזה הוא תקציב חברתי"
נחמן וייס
כ"ד חשון התשע"ה / 17.11.2014 18:37

הקרב על התקציב: במהלך דיון שהתקיים היום בוועדת הכספים, ובו הציג שר האוצר יאיר לפיד, את תקציב המדינה לשנת 2015, תקף ח”כ יעקב אשר בחריפות את לפיד.

“צריך להיות שחקן מושלם בשביל לומר שהתקציב הזה הוא תקציב חברתי”, אמר אשר. “כולנו יודעים שהחלקים של הצמיחה בו הם גידול טבעי . אין בתקציב הזה שום בשורה. הוא מתעלם מהפריפריה וטוב רק לעשירים, איך אפשר לקרוא לו “חברתי”?!”.

 אשר הוסיף: “זהו תקציב מסוכן, שמגדיל את הגירעון על חשבון השנים הבאות, כשלאף אחד אין מושג מאיפה ישלמו אותו. מתחת את יעד הגירעון ליעד מסוכן, וזאת גם לדברי בנק ישראל. רק מקודם אמרת שלא תיתן יד לסחטנות פוליטית. התעקשות על מע”מ אפס למרות כל התנגדות הכלכלנים מהי אם לא סחטנות פוליטית?”, תהה אשר.

“הצמיחה במשק רק ירדה בתקופתך”, המשיך אשר ותקף. “בתחילה מכרת לציבור כל הזמן שהחרדים אשמים במצב הכלכלי, פתאום עזבת אותם ומצאת אשמים חדשים, קודם היו אלו פקידי האוצר, היום אתה טוען שהחמאס אשם, צוק איתן אשם. כל יום מתברר שמישהו אחר אשם בירידה בצמיחת המשק”.

“מינוייך לשר האוצר היא טעות שהייתה טובה עבור נתניהו, אבל כולנו משלמים עליה ביוקר”, סיים אשר בציניות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות