ש”ס מציגה: אחדות בבית הספר לתקשורת חזותית

סוף סוף הרמוניה: בטקס קביעת מזוזה לבית הספר לתקשורת חזותית 'סיעור מוחות' הופיעו יחד הראשון לציון הגר"ש עמאר, ח"כ אלי ישי, ואיש מחנה דרעי - צביקה כהן
י"ט חשון התשע"ה / 12.11.2014 14:11

לא בטוח שב’סיעור מוחות’, בית הספר לתקשורת חזותית, חשבו על כך מראש, אבל טקס קביעת מזוזות שנערך שם הצליח לאחד את כלל פלגי ש”ס, שהיו משוסעים עד לבחירות לרבנות ירושלים.

וכך, כיבדו זה לצד זה את האירוע הראשל”צ הגר”ש עמאר, רבה הראשי של ירושלים, יחד עם ח”כ אלי ישי ומי שמזוהה עם ‘מחנה דרעי’, סגן ראש העיר צביקה כהן.

הרב קבע את ההרב עמאר, אלי ישיהרב עמאר, אלי ישיהרב עמאר, אלי ישימזוזה, תוך שהוא מברך את המקום בברכת הצלחה.

“אני בטוח בחסדי ה’, אני מכיר את כל הדרך של ההתנהלות שהולך כאן, שהכל עושים בדרך התורה ולא זזים לא ימינה ולא שמאלה. רק על פי הדבר אשר יורוך, שום תזוזה לא היתה ולא תהיה.  בערת ה’ הכל יהיה בצניעות, הכל יהיה בכשרות אמיתית, בקדושה, אבל גם במקצועיות גבוהה ועמוקה, כדי שיוכלו להביא את הפרנסה, ושבניהם וילדיהם יוכלו לגדול ולהעמיד לנו גדולי הדור בעזרת ה’ יתברך”, אמר הראשל”צ.

האם יש בכך משום מחלוקת שלו עם נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, שאסר לימוד במכללות? מן הסתם לא, שכן גם חכם שלום כהן טען כי באם המקום מפוקח, הרי שניתן ללמוד בו – ואם הרב עמאר מעיד ש”הכל יהיה בכשרות אמיתית”, הרי שאין בעיה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בית ספר מדהים ברמה גבוהה
    12/11/2014 16:56
    נעה
  1. ומנהלת חבל”ז….

  2. אצל ביתו של הרב עמר בטוח שמותר ללמוד (גב' שרביט)
    12/11/2014 20:03
    יודע
  3. אצל ביתו של הרב עמר בטוח שמותר ללמוד (גב’ שרביט)

  4. ממליצה לכם ללכת לאימג' בהר חוצבים
    15/11/2014 22:30
    חני
  5. תלמידה מאוכזבת של סיעור מוחות