בדרך לכותל: שירות חדש יציע חניה בתעריף יומי והסעה חינם

שירות חדש הושק לאחרונה בכדי להקל על עומס הבאים להתפלל בכותל המערבי ולבקר בעיר העתיקה • השירות מציע חניה בתעריף יומי בחניון התחנה הראשונה והסעות חינם אל העיר העתיקה
יוני גרין
ט"ז חשון התשע"ה / 09.11.2014 17:17

נוסעים לכותל? שירות חדש הושק במטרה להקל על העולים הרבים להתפלל בכותל המערבי.

“הקרן למורשת הכותל המערבי”, בשיתוף עם המשרד לירושלים והתפוצות, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים, החברה לפיתוח מזרח ירושלים ואתר התיירות הרשמי של ירושלים ItravelJerusalem.com, השיקו שירות מיוחד במטרה להקל על המבקרים בעיר העתיקה.

השירות החדש מציע חניה בתעריף יומי בחניון מתחם התחנה הראשונה, ומספק משם נסיעות חינם בהסעות מיוחדות, שיקראו ‘חופשי לעיר העתיקה’ עד לשער האשפות וחזרה.

כאמור השירות הושק כדי לצמצם את עומסי התנועה ומצוקת החנייה ליד הכותל המערבי, ועל מנת לאפשר להגיע ולסייר ברובע היהודי, במנהרות הכותל, שרשרת הדורות, עיר דוד ועוד.

בטקס ההשקה נשאו דברים: השר לענייני ירושלים והתפוצות נפתלי בנט, ורב הכותל והמקומות הקדושים הגר”ש רבינוביץ, אשר בירכו על יוזמה זו, וציינו כי יש לבחון דרכים נוספות להקל  את בואם של הפוקדים את הכותל המערבי.

 השירות החינמי שהוחל לאחרונה, ישרת את הנוסעים מתחנה מיוחדת בחניון מתחם התחנה אל שער האשפות מדי 20 דק’ .

שעות הפעילות: בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-20:00, בימים ב’ ו-ה’ – החל מהשעה 7:00, בימי ו’ עד שעה לפני כניסת שבת ובמוצ”ש החל משעה אחרי צאת שבת.

בזמני החגים יפעל הקו במתכונת שונה, ומידע עדכני יתפרסם באתר התיירות הרשמי של ירושלים itraveljerusalem.com, באתר עיריית ירושלים, ובמוקד המידע של עיריית ירושלים 106, למתקשרים מחוץ לירושלים: טל. 02-5314600.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות