תלמיד ישיבה מירושלים טבע במעיין עין מודע; מצבו אנוש

צעיר חרדי בן 20, תלמיד ישיבה בירושלים, טבע ואיבד את ההכרה במהלך שחייה במעיין עין מודע שבעמק המעיינות באיזור בית שאן • חבריו משו אותו מהמים וביצעו בו פעולות החייאה, תוך קבלת הדרכה טלפונית ממוקד הצלה • מאושפז במחלקת טיפול נמרץ נשימתי בבית חולים 'העמק', במצב לא יציב • בהוראת רבנים: הוסיפו לשמו את השם חיים
יוני גרין
כ"ג ניסן התשע"ד / 23.04.2014 08:17

טרגדיה בחופשת בין הזמנים: צעיר בן 20, תלמיד ישיבה, תושב שכונת רמות בירושלים, טבע ואיבד את ההכרה במעיין עין מודע שבעמק המעיינות באיזור בית שאן, כאשר שחה במקום עם חבריו בשעות הבוקר המוקדמות.

חבריו של הבחור סיפרו כי במהלך השחייה איבד לפתע את ההכרה, ולאחר שמשו אותו מהמים, החלו בפעולות החייאה בנסיון להציל את חייו.

חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף גלבוע ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות.

הוא פונה בניידת טיפול נמרץ, תוך כדי פעולות החייאה, לבית חולים ‘העמק’ בעפולה, כשהוא במצב קשה מורדם ומונשם, ובמצב אנוש.

בחור הישיבה  מאושפז במחלקת טיפול נמרץ נשימתי, במצב לא יציב, והרופאים נאבקים על חייו.  במהלך הטיפול אותר שבר בגולגולת ונבדקת אפשרות כי קפץ ראש בבריכה הרדודה.  

משטרת בית שאן פתחה בחקירה.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: “מדובר בצעיר תלמיד ישיבה מירושלים שאיבד את ההכרה במהלך שחייה במעיין. חבריו של הצעיר התחילו בפעולות החייאה, תוך כדי הדרכה טלפונית, עד להגעת החובשים – שהמשיכו בפעולות החייאה ממושכות”.

פרמדיק מד”א שי אשכנזי שהגיע למקום סיפר: “במוקד מד”א התקבלה קריאה על צעיר בן 21 שנכנס למעיין וטבע. החובש במוקד מד”א תדרך את האזרחים במקום כיצד לבצע פעולות החייאה בסיסיות. כשהגענו למקום המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמה, עיסויים, תרופות ושוקים חשמלים. לאחר שחזר הדופק ומצבו התייצב מעט הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית חולים העמק, כשהוא במצב קשה מורדם ומונשם”.

בהוראת רבנים הוסיפו לשמו את השם חיים.

נא להתפלל: חיים מאיר בן מאשה לרפואה שלמה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לינק לתהילים לרפואתו
    23/04/2014 11:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. למה כל "בין הזמנים" אנחנו מגלים שבחורי הישיבות לא יודעים לשמור על החיים שלהם?
    23/04/2014 13:47
    למה?
  2. צריך ללמד אותם איך לחיות בעולם הזה לא רק בעולם הבא

  3. תמונת האילוסטרציה הזויה!
    24/04/2014 14:20
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  4. מה זה?