קצין מג”ב שחיסל את המחבל על הדרמה: “כל לוחם היה פועל כמוני”

רב פקד ח', קצין מג"ב שיחד עם לוחמיו חיסל את המחבל איברהים אל עאכרי, שביצע את פיגוע הדריסה היום בירושלים, חזר כמה שעות מאוחר יותר אל הזירה, ושיחזר את רגעי הדרמה: "הבחנו ברכב של המחבל פוגע במספר לוחמי מג"ב ואזרחים סמוך לרכבת. הבנו שמדובר בפיגוע והתחלנו במרדף אחריו. ביצענו ירי על מנת לנטרל אותו"
שי וייספיש
י"ב חשון התשע"ה / 05.11.2014 19:01

כמה שעות אחרי אחרי פיגוע הדריסה ברכבת הקלה היום, הגיע לזירה קצין המג”ב שחיסל את המחבל ושיחזר את האירוע.

הקצין רב פקד ח’, סיפר על רגעי הדרמה, מאז שהבחין הוא ולוחמים שהיו איתו במחבל, ועד לרגע החיסול.

“במהלך נסיעה על הציר, אני ועוד ארבעה לוחמי מג”ב הבחנו ברכב של המחבל פוגע במספר לוחמי מג”ב ואזרחים סמוך לרכבת. הבנו שמדובר בפיגוע והתחלנו במרדף אחריו, תוך כדי שהוא פוגע ברכבים ובאזרחים תמימים, עד שהצלחנו לעצור אותו בצומת הקרוב.

“המחבל פתח את הדלת, פרק מוט ברזל והתחיל להכות ברכבים ובאזרחים”, שיחזר רפ”ק ח’. “בשלב שהבחין בנו רץ לעברנו. ביצענו ירי על מנת לנטרל אותו”.

“אין לי צל של ספק שכל לוחם היה פועל בדיוק באותה צורה”, הצהיר הקצין. “כך אנו מחנכים את הלוחמים שלנו וכך פעלנו”.

בהתייחסו לקצין מג”ב ג’דעאן אסעד שנרצח בפיגוע, וללוחמי המג”ב שנפצעו אמר ח’: “איבדנו היום קצין וחבר, תנחומי למשפחה, ואיחולי החלמה לפצועים”.

בפיגוע הדריסה שביצע המחבל איברהים אל עאכרי, נרצח קצין מג”ב פקד ג’דעאן אסעד, ונפצעו עוד 11 המאושפזים עדיין בבתי החולים בירושלים, מתוכם אחד במצב קשה מאוד ושלושה במצב קשה, בין הפצועים קשה שני לוחמי מג”ב ולוחם נוסף נפצע באורח בינוני.

 

פקד ג’דעאן אסעד, בן 38 מבית ג’אן. אסעד הותיר אחריו אישה בהיריון וילד בן 3.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות