עכשיו זה רשמי: השר גלעד ארדן הוא שר הפנים הבא

שרי רוט
|
י"א חשון התשע"ה / 04.11.2014 20:30
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב לשר התקשורת גלעד ארדן כי ימונה לשר הפנים, במקומו של גדעון סער • במקביל ימשיך ארדן ביישום הרפורמה ברשות השידור • המינוי יאושר בשבועות הקרובים ועד אז יבחר נתניהו את מחליפו במשרד התקשורת • בין המועמדים: חיים כץ וגילה גמליאל • ארדן: “משרד חשוב ומשפיע”

מתקדם: שר התקשורת גלעד ארדן ימונה לשר הפנים הבא.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב עם ארדן, והודיע לו סופית כי הוא יקבל את תפקיד שר הפנים, במקומו של השר הפורש גדעון סער.

במקביל לתפקידו כשר הפנים ידאג ארדן ליישום הרפורמה ברשות השידור, בה החל, הכוללת הקמת גוף שידור ציבורי חדש וביטול אגרת רשות השידור.

ארדן יסיים את תפקידו במשרד התקשורת במהלך השבועות הקרובים, ועד אז יחליט נתניהו למי להעניק את התפקיד במקומו. בין המועמדים ששמם עלה היו ח”כ חיים כץ וסגנית השר גילה גמליאל.

ארדן הגיב למינוי בדף הפייסבוק שלו, וכתב: לפני מספר דקות נפגשתי עם ראש הממשלה והודעתי לו שאני מקבל את הצעתו להתמנות לשר הפנים ולהמשיך ולהוביל את יישום הרפורמה בשידור הציבורי לה אני מייחס חשיבות אדירה.

משרד הפנים הוא משרד חשוב ומשפיע “הנוגע” באזרחי המדינה מיום לידתם, מעצב את פני המדינה באמצעות מערכות התכנון ואפילו קובע את צביון יום השבת. עבודה רבה לפניי ואני מבטיח שאלמד לעומק את כל הנושאים לפני שאגבש את מדיניותי.”

ארדן התייחס לקודמו בתפקיד ואמר: “בימים הקרובים אפגש עם ידידי גדעון סער לחפיפה יסודית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לו על כל עשייתו למען הציבור והמדינה”.

“לא קל לי להיפרד ממשרד התקשורת והסיכומים ייעשו במועד אחר. אני שמח על שהצלחתי להשלים את הטיפול בנושאים רבים וחשובים, ובאלו שטרם סיימתי התוויתי את הדרך ואני בטוח שהשר הבא אחריי ישלים את המשימות שנותרו פתוחות”.

“אני רוצה להודות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על האמון והשותפות לדרך בה אנו צועדים יחדיו כבר שנים רבות”, כתב ארדן.

משרד הפנים יאלץ להתנהל בלי שר ממונה במשך השבועות עד לכניסת ארדן לתפקיד.