מר בפה ובכיס: 'יוניליוור' מעלה את המחירים של המוצרים המתוקים

June Green
31 בJanuary 2024   
Photo: 
Hadas Parush/Flash90

חברת 'יוניליוור' הודיעה היום (רביעי) על העלאת מחירים במוצרי הגלידות - בהם 'קרמיסימו', ושוקולדים - בהם 'קליק', בממוצע של 9.7%, החל מ-1 במרץ.

Have you encountered a problem registering for kindergarten, schools and seminars? • All the information is here

מותגי החברה כגון קליק יעלו ב-12%, ורד הגליל יעלה ב-10%,  קרמיסימו יעלה ב-10%, מגנום יחידה, יעלה בשיעור של 8% וקרמבו יעלה ב-15%.

מיוניליוור נמסר: "החברה עשתה מאמצים כדי לצמצם את עליית המחירים ככל שניתן, אך העלייה של עשרות אחוזים במחירי הקקאו והסוכר בתקופה האחרונה לא מאפשרת לנו להמשיך ולספוג את הגידול בעלויות הייצור, ואנחנו נאלצים לעדכן את מחירון המוצרים בקטגוריות השוקולד והגלידה.

"שיעור העלייה הממוצע במחירי המוצרים בקטגוריות הללו יהיה 9.7%, והעלייה במחיר למוצר תהיה בטווח שבין 4.7% ל-15%".

הודעה זאת מצטרפת להעלאות מחירים שיכנסו מחר לתוקף כמו של שסטוביץ ושטראוס. בחודש מרץ יתבצעו העלות מחירים של ויסוצקי וסלטי שמיר. גם מחיר הדלק צפוי לעלות הלילה בחצות.

en_USEnglish
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram