איגלו ללילה ב-200 דולרים: תושב ניו-יורק מציע לכם צימר מקורי

הסערות הרבות והשלג הנערם בניו-יורק הובילו את אחד התושבים בעיר לבנות איגלו בחצר האחורית של ביתו - ולהציע אותו לכל המעוניין במחיר של 200 דולר לזוג
אליעזר היון
כ' שבט התשע"ו / 30.01.2016 18:38

הסערה בניו יורק הולידה יוזמה מעניינת שתמצא אולי מקום גם בארץ לאור הסערות האחרונות: תושבי מקומי בנה איגלו – בית משלג בחצר האחרוית של ביתו, והציע אותו כצימר יוקרתי תמורת 200 דולרים ללילה.

את הצימר החדש פירסם האיש באתר נדל”ן, אולם לאחר 6 שעות בחרו עורכי האתר להסיר את הפרסום בגין הטענה כי האיגלו ‘אינו מהווה שיכון נאות’.

בעל האיגלו סיפר כי הוא בנה את הבית החדש במשך שש שעות עם שני חברים, וכי הוא כבר קיבל מספר פניות של מתעניינים פוטנציאלים לצימר המקורי.

האיגלו כולל שמיכות חמות, ותאורה אותה קבע היזם הזריז בגג האיגלו. המעוניינים מתבקשים להזדרז שכן בימים הקרובים עשוי המלון המקורי להתמוסס.

60 ס”מ של שלג

הסערה בארה”ב הביאה למותם של 19 בני אדם ושיתקה ערים רבות במדינה: “זו סופה שנכנסת לרשימת עשר הסופות הגדולות”, אמר פול קוקין, מומחה לסופות חורף בשירות המטאורולוגי בארצות הברית.

 מושל מדינת ניו-יורק אנדרו קואומו, הכריז על מצב חירום במדינתו: “עצתי היא כי אם לא מדובר באמת במצב חירום, אין שום הצדקה לצאת החוצה מהבתים. אנו חוששים שככל שתנאי מזג האוויר יחריפו, המצב בכבישים ייעשה מסוכן יותר”.

ביל דה בלאזיו ראש עיריית ניו יורק, שם ירדו יותר מ-60 ס”מ, ערך מסיבת עיתונאים והזהיר כי תנאי הנסיעה בדרכים מידרדרים במהירות. כל הכבישים בניו יורק ובלונג איילנד נסגרו לתנועה והרשויות הוציאו איסור על נהיגה בכבישים.

s

d

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות