מגל: כלי תקשורת גנז חשיפה על איש שמאל שהטריד. ואותי שחטו

ח"כ לשעבר ינון מגל, שהתיק בעניינו נסגר השבוע, חושף כי לידיו הגיע מידע על מעשים חמורים של איש שמאל בולט מאד, אך בעקבות החוויה האישית שעבר בחר שלא לפרסם אותו: "התקשורת שוחטת ללא רחם"
אליעזר היון
י"ח שבט התשע"ו / 28.01.2016 18:56

ספיחי פרשת ינון מגל: חבר הכנסת לשעבר מ’הבית היהודי’, שנאלץ לפרוש מהכנסת בעקבות התבטאויות בלתי הולמות שיוחסו לו, חושף היום (חמישי) בדף הפייסבוק שלו, כי מידע על מעשים חמורים של איש שמאל בולט הגיע לידו, אך הוא בחר שלא לפרסם אותו, בעקבות החוויה האישית שלו.

וכך כותב מגל:

“כבר כמה ימים שאני יודע שכלי תקשורת מסוים צינזר כתבה על טענות למעשים חמורים של איש שמאל בולט (מאד).

בחיים הקודמים שלי הייתי טורח מיד להביא זאת לידיעת מי שצריך כדי שהסיפור יתפרסם, כולל ביקורת על כלי התקשורת המצנזר, וכמובן גם על כך שאותי (כנציג מובהק של הימין) שחטה התקשורת ללא רחם במשך שבוע, וכשמדובר באיש שמאל (עם חשדות כבדים יותר, ואחרי בדיקות פוליגרף) אז איכשהו מוצאים סיבות למה לצנזר.

אבל בחיים החדשים שלי, כשהבנתי שכל הנשים שהתראיינו לכתבה (בעילום שם) לא מוכנות ללכת למשטרה, אז אני לא מדווח, ולא מבקר, ולא מתבכיין.

בחיים החדשים שלי אני מבין שמעבר לאג’נדה הקדושה של לפרסם הכל, והאמונה היוקדת בצדקת הדרך ובזיוף ובצביעות של השמאל, יש בקצה גם בני אדם. ולא על גבם המחורר בסכינים ראוי לנצח.

כשעורך בחדשות 2 לא הפסיק להוציא פושים על הסיפור שלי ופתח בו את המהדורה (על שני פוסטים בפייסבוק) כעסתי. אבל בפנים ידעתי שהוא בסה”כ עושה את מה שאני הייתי עושה באותו מצב. ולצערי עשיתי.

כשהייתי לוחם בסיירת מטכ”ל הפכתי לדוברמן, וכשהייתי בתקשורת הפכתי לדוברמן. וגם כשהייתי פולטיקאי ידעתי להלחם היטב.

דוברמן לא רואה בני אדם.

אז כנראה שיש טוב בלהיות הקורבן. יש טוב בלהבין את המציאות גם מהצד השני.

הלוואי שעונת הצייד תסתיים”.

תתלוננו במשטרה

המשטרה הודיעה השבוע כי המליצה לסגור את התיק כנגד ינון מגל.

אחרי הודעת המשטרה, מסר מגל הצהרה בפתח ביתו ואמר: “הוכפשתי והושפלתי יחד עם כל משפחתי, איבדתי את עבודתי וכל זאת למרות שעשיתי מעשה נדיר ולא נאחזתי בקרנות המזבח”.

מגל הודה למשטרה ואמר כי הוא איננו מופתע מכך שהחליטה לסגור את התיק. “חיי נעצרו”, אמר. “פתאום קם אדם בבוקר ומגלה שהוא עבריין סדרתי”.

מגל קרא לאלו שהאשימו אותו להתלונן במשטרה: “החקירה נגדי נסגרה מחוסר ראיות, אבל זה לא מספיק לי. לכן אני קורא לכל המתלוננות נגדי בפייסבוק, בתקשורת ובמקומות אחרים להתלונן במשטרה. זהו עניין של פיקוח נפש”.

חבר הכנסת לשעבר הוסיף: “דברים כאלה לא יכולים להסתיים בבית הדין של פייסבוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות